Тъй като новото поколение на SL ще трябва да почака до 2011 година, швабите освежават актуалното издание с визуални ретуши и технически подобрения. Фейслифтът на автомобила ще бъде представен на автосалона в Женева.
Най-много козметични процедури е преминала предната част на SL - челните светлини са решени във формата на латинската буква L, а предната маска вече носи само една напречна лайсна. Капакът на двигателя изглежда по-мъжествено от преди заради двете надлъжни издутини, докато заострената престилка е разделяна от две отвесни траверси.
Почти непроменена е фланговата линия на автомобила до първата колона. В задницата пък забелязваме само новия дизайн на стоп-светлините и по-ъгловатата престилка. Накрайниците на изпускателната система също са овални вместо правоъгълни - тук изключение прави топмоделът SL 63 AMG, снабден с четири ауспухови накрайника и масивен дифузьор.
SL 63 AMG вместо SL 55 AMG
По желание на клиента новият SL може да бъде оборудван със специално по-директно сервоуправление. Спортният волан, новите странични огледала и модерната инфо-развлекателна система с гласово управление от друга страна са част от серийното обзавеждане.
Швабите предлагат нов спортен двигател за версията SL 350, който произвежда 316 к. с. при 6 500 об./мин и ускорява двуместния спортист до 100 км/ч за 6,2 секунди. Алтернатива на този мотор се явява базовото изпълнение SL 280, което се нуждае от 7,8 секунди за изпълнението на класическата спринтьорска дисциплина. SL 500 (388 к. с.) и SL 600 (517 к. с.) остават непроменени, а комбинираният със 7-степенен автоматик SL 63 AMG ще (525 к. с.) замени заслужилия SL 55 AMG.
Go6o
eee qko!!!!!!
lamborghini miura sv
Поколението на ,за което говори Жоро и на мен ми е любимото, след оригинала от '54. На трето място класирам сегашното, ама този фейслифт хич не ми се нрави!
lamborghini miura sv
Поколението на ,за което говори Жоро и на мен ми е любимото, след оригинала от '54. На трето място класирам сегашното, ама този фейслифт хич не ми се нрави!
Жоро
Това винаги е бил коронният модел на Мерцедес, спомнете си за най-плейбойския Роудстър от 1988-2001... Доколкото знам, мениджъри от Мерцедес са казвали, че това им е най-успешният модел заедно с пурата като дълголетие и продажби. Роудстъра от 90-те години беше символ на класа и лукс, тогава нямаше нови Бентли и Ауди ТТ, нито БМВ 6 серия и Мерцедес диктуваха модата. Освен това следващият стана тотален хит и никой няма критика към него,както го видях и се влюбих. Мога да кажа, че и този, и новата Е-класа, и новата С-класа са ми доста странни и не се възприемат така първосигнално както предишните версии, но съм убеден, че ще се наложат. За съжаление Мерцедес е започнал да губи верни привърженици и трябва да внимават да не си загубят привържениците в посока Лексъс, Ауди, БМВ и Бентли.
мерчо
Ами, с почти всяко ново нещо е така-първо може да не ти хареса, но после се свиква и даже може много да ти хареса. И на мен в началото "очиларката" на старата Е-класа не ми харесваше, ама сега не ми се вижда лоша. :)
RS6
Много агресивна предница,обаче нещо не ме кефи.
Митко
Честно да си кажа, подобно на Кирил и на мен новия дизайн не ми допада много, но предполагам, че ще свикна, особенно като го видя на живо. Текущия SL е един невероятен автомобил, който със сигурност ще продължава и за напред да бъде мой фаворит.
цеци
пожелавам си този Merc!
Батето
Харесва ми, даже много. Особено леките, но ефикасни промени по интериора. Браво, това продължава да ми бъде любимият модел на тази марка заедно с CL :)
Baro
pfff bahti qkiq Facelift det sa mu napravili.Dizayna spored men e ubiystven..na jivo pik nz kak 6te izglejda.Emi kiril na mercedes ve4e noviqt dizayn e naso4eno taka...nqma gi ve4e kryglite farove.. ;) malko raznoobrazie da ima ne naprimer kato pri BMW-stara pesen na nov glas..
Кирил
Определено дизайнът на предницата не ми допада. Стилистиката не е типична за Mercedes.