Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz в Лос Анджелис

20.11.2009 11:26

Mercedes ще представи на автомобилното изложение в Лос Анджелис SLS AMG, ML450 HYBRID и F-CELL.

ML450 HYBRID е оборудван с 3,5-литров бензнинов V6, който работи по цикъла на Аткинсън, и два електромотора, в резултат на което постига динамиката на 5,5-литровия V8 в ML550, но при 46% по-нисък разход. Електромоторите са монтирани в модифицираната автоматична трансмисия, като функциите им са различни – първият се използва за потегляне, докато вторият – за ускорение. Комбинираната мощност на цялата система е 335 к. с., а максималният въртящ момент достига 516 Нм.

ML450 HYBRID използва само електричество при паркиране и при движение с ниска скорост. Едва когато ресурсът на 288-волтовата никел-металхидридна батерия бъде изчерпан или скоростта надхвърли 34 км/ч, идва ред и на двигателя с вътрешно горене.

200 B-Class F-CELL е първият сериен автомобил на компанията с водородна горивна клетка. Той ще има сходни динамични характеристики с аналогичния модел, оборудван с двулитров ДВГ. Разходът на гориво, приравнен към дизел, ще бъде еквивалентен на 3,3 литра. С един пълен „резервоар“ автомобилът ще може да измине приблизително 400 км.

Сърцето на 200 B-Class F-CELL е електромоторът с максимална мощност от 100 кВт и въртящ момент от 290 Нм, който е на разположение на водача още при потегляне. Максималната скорост достига 170 км/ч, с 26 км/ч по-малко от атмосферния B200. На теория автомобилът не отделя вредни емисии.

Водородът си взаимодейства с кислорода в горивната гледка, където налягането достига 700 бара, като при реакцията се отделя електроенергия и вода. Системата е устойчива на сериозни температурни колебания, като дори и при 25 градуса под нулата функционира коректно. Горивната клетка, която е разположена в пода на автомобила, захранва литиево-йонна батерия - количеството отделяна енергия при нея е 1,4 кВт/ч, а максималната мощност – 35 кВт.

В САЩ определено не са почитатели на зелените технологии, което е и една от причините в Лос Анджелис да се появи и SLS AMG. Под капака на спортния модел работи познатият 6,3-литров мотор на AMG, който в тази си версия генерира 571 к. с. при 6800 об./мин. Кривата на въртящия момент достига своя пик от 650 Нм при 4750 об./мин. И ако тези данни не ви изглеждат особено обещаващи, то фактът, че SLS AMG тежи 1620 кг и разполага с една конска сила за 2,48 кг е повече от показателен.

Благодарение на олекотената конструкция и седемстепенната автоматична скоростна кутия с два съединителя модерният Gullwing ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди и достига максимална скорост от 317 км/ч. Трансмисията има четири режима на работа - C (икономичен), S (спортен), S+ (максимално динамичен) и M (ръчна смяна на предавките), като благодарение на нея разходът може да бъде свален до 13,2 литра при 314 гр CO2 за километър проберг.

Сухият картер на 6,3-литровия V8 позволява центърът на тежестта да бъде свален максимално ниско, а позиционирането му зад предния мост е причината SLS AMG да се радва на впечатляващо разпределение на масите – 47/53. Шасито и цялото купе са изработени от предимно от алуминий, като стоманените компоненти са само 4% от общата част, благодарение на което теглото на цялата конструкция е сведена до впечатляващите 241 кг.

В Лос Анджелис ще дебютират още E350 BlueTEC (210 к. с.), чиято пазарна премиера е предвидена за пролетта на 2010 г. и S-класата, оборудвана със системата SPLITVIEW, която позволява на водача и неговия спътник да наблюдават различни програми на един дисплей.

Коментари
comments powered by Disqus