Mercedes най-накрая публикува официалните фотографии на C-класата във версията купе. Премиерата на модела е насрочена за автосалона в Женева.
Купето на C-класата следва плътно чертите на фейслифта с четири врати, представен наскоро в Детройт, но е получило нова предна броня и радиаторна решетка с две ламели. Най-драстичната промяна обаче е, естествено, в профила. Височината е намалена с цели 41 мм, но за съжаление това е за сметка на появата на средните колони, които отсъстваха в предишната версия.
В салона впечатление правят новият триспицов волан , който се появи за първи път при CLS, двете индивидуални седалки на задния ред, алуминиевите панели, които могат да бъдат заменени с такива от пианолак или от дървесина и 5,8-инчовият 3D дисплей на COMAND системата.
В Европа купето ще се предлага с пет двигателя, като всички от тях са стандартно оборудвани със старт/стоп. 3,5-литровият V6 на C 350 BlueEFFICIENCY е върховият за модела със своите 306 к.с. и 370 Нм, но се нуждае само от 6,8 литра за 100 километра пробег. С негова помощ четириместното купе ускорява от 0 до 100 км/ч точно за 6 секунди и с лекота достига ограничената по електронен път максимална скорост от 250 км/ч.
На другият полюс е дизеловият C 220 CDI BlueEFFICIENCY, който е най-икономичният агрегат в цялата гама. Разходът при версията с механична скоростна кутия е сведен до 4,4 литра, а емисиите CO2 – до 117 г/км и въпреки това за ускорението от 0 до 100 км/ч са нужни само 8,1 секунди при максимална скорост от 231 км/ч. Останалите три варианта са C 250 CDI BlueEFFICIENCY, C 180 BlueEFFICIENCY и C 250 BlueEFFICIENCY, като C 250 и C 350 се предлагат стандартно с новата 7G TRONIC PLUS автоматична скоростна кутия. Другите три модела използват шестстепенната механична трансмисия.
Адаптивното окачване AGILITY CONTROL е стандартно за купето, а в списъка с асистентите попадат всички високотехнологични помощници на Mercedes, като се започне от ATTENTION ASSIST, който разпознава първите признаци на сънливост и предупреждава шофьора с визуален или звуков сигнал и се стигне до DISTRONIC PLUS системата, която поддържа автоматично безопасната дистанция спрямо движещия се отпред автомобил.
leon
Ее не ги ли е срам беее. откраднаха чупката на BMW на задните странични стъкла. Изобщо... стилистичните похвати на BMW с предница на C-класа. Плагиати!