Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes C Coupe – спортното лице на С-класата

14.08.2015 10:37

Новият Mercedes C Coupé обещава да бъде нещо повече от вариант с две врати на базата C-класата, с която дели голяма част от техниката си. Премиерата на спортния модел ще се състои на IAA през септември.

Ключовият момент при този автомобил е по-високо позициониране: BMW вече го направи с диференциацията между Серия 3 и Серия 4, а Mercedes върви по техните стъпки. Mercedes C Coupé ще дебютира пред широката публика на изложението IAA във Франкфурт през септември и има амбицията да превъзхожда „обикновената” С-класа по много параметри.

Mercedes C Coupé е станал по-дълъг и по-широк

От пръв поглед се забелязва, че каросерията на автомобила има значително по-атлетични пропорции в сравнение с С-класата. Междуосното разстояние е увеличено с 80 мм, общата дължина е увеличена с 95 мм, а същевременно с това C Coupé е и с 40 мм по-широк от седана. За допълнително подчертаване на спортния характер, версията Coupé стъпва на колела с размер най-малко 17 цола, а клиренсът на окачването е снижен с 15 мм. Наред с елегантните си линии, моделът може да се похвали и с изключително нисък коефициент на обтекаемост от 0,26. Mercedes C Coupé стандартно носи радиаторна решетка в диамантен стил, а за клиентите, които желаят да направят визията още по-спортна, се предлага AMG пакет с променени брони и специални 18-цолови колела.

По-спортна е и настройката на ходовата част в Mercedes C Coupé. „Виновник” за това наред с намаляването на клиренса е новото предно окачване с четири носача. Стандартното окачване може да бъде поръчано в два варианта – комфортен и спортен. Като опция се предлага и пневматично окачване с адаптивни амортисьори. За постигане на по-ниско тегло, предният капак, калниците и капакът на багажника са изработени от алуминиева сплав.

Гамата от двигатели обхваща четири бензинови и два дизелови мотора. Базовият модел C 180 се задвижва от 1,6-литров турбомотор със 156 к.с. Във версиите C 200, C 250 и C 300 работи двулитров четирицилиндров турбоагрегат с мощност съответно 184, 211 и 245 к.с. Работещият по принципа на самовъзпламеняването мотор е с работен обем 2,1 литра и ще може да се поръча във версии със 170 и 204 к.с. Подобно на седана, част от двигателина C Coupé бележи вариантът C 63 AMG.

По отношение на системите за безопасност, асистиращите системи и инфо-развлекателните възможности, Mercedes C Coupé предлага всички възможности на марката в средния клас към момента. За феновете на чистия звук също е помислено – сред опциите е висококласна озвучителна уредба от Burmester.

Елегантен интериор

Спортно-елегантният дух намира своето естествено продължение и в интериора на купето. Отпред са монтирани нови интегрални седалки, които осигуряват богати възможности за регулиране, високо ниво на удобство и солидна странична опора. Позицията на седене е по-ниска с 20 милиметра в сравнение със седана, а оформлението следва динамичния характер на автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus