Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes CL 63 и 65 AMG: Без капка свян

26.07.2010 11:06

По-малко от месец, след като Mercedes представи фейслифта на CL, дойде и ред на най-луксозните версии на модела – CL 63 и CL 65. Двата модела ще дебютират пред публика в Париж в края на есента, а пазарната им премиера ще бъде по-късно през есента.

Фейслифт версията на спортното купе може да се похвали с нова радиаторна решетка, броня, оборудвана с LED габарити, уголемени челни светлини, преработени задни, както и модифицирани накрайници на изпускателната система. Промените в интериора се ограничават до новия спортен волан, по-качествените материали и различните цветови опции.

Далеч по-важно е обаче това, което се случва под капака на модела. CL 63 AMG ще се прости с 6,2-литровия атмосферен V8 за сметка на новия 5,5-литров аналогичен като архитектура двигател, но с принудително пълнене, комбриниран със седемстепенната AMG SPEEDSHIFT MCT 7 трансмисия. В стандартната си версия той ще генерира 536 к.с. (са съжаление официалните данни са по SAE, а не DIN) при 5500 об./мин и 799 Нм в диапазона между 2000 и 4500 об./мин, което е напълно достатъчно за ускорение от 0 до 60 мили в час за 4,4 секунди при максимална скорост от 250 км/ч, ограничена по електронен път. Допълнителният AMG Performance пакет гарантира 563 к.с. и 899 Нм, което оптимизира с една десета класическия спринт, а максималната скорост вече достига 300 км/ч, макар и отново да е лимитирана от съображения за сигурност.

Въпреки че динамичните характеристики на модела са се подобрили значително, разходът и емисиите CO2 са намалени съответно с 27 и 30% спрямо атмосферния V8. В допълнение CL 63 от моделната 2011 г. ще бъде оборудван стандартно с три нови системи - Direct-Steer (автоматично управление характеристиките на кормилната система), Torque Vectoring Brake (система за по-прецизно и динамично завиване с прилагане на спирачно усилие върху едно от задните колела) и система за неутрализиране влиянието на страничния вятър.

CL 65 AMG ще остане верен на 6-литровия V12 с принудително пълнене и петстепенната автоматична трансмисия. Инженерите на AMG все пак са направили серия подобрения по отдавна доказалия се агрегат, в резултат на което максималната му мощност е увеличена със 17 к.с. (621 к.с.). Кривата на въртящия момент не търпи промени, като пикът й от 999 Нм се постига в диапазона от 2000 до 4000 об./мин. Класическият отвъд Окена спринт от 0 до 60 мили е сведен до 4,2 секунди, а максималната скорост подобно на CL 63 AMG Performance е ограничена на 300 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus