По-малко от месец, след като Mercedes представи фейслифта на CL, дойде и ред на най-луксозните версии на модела – CL 63 и CL 65. Двата модела ще дебютират пред публика в Париж в края на есента, а пазарната им премиера ще бъде по-късно през есента.
Фейслифт версията на спортното купе може да се похвали с нова радиаторна решетка, броня, оборудвана с LED габарити, уголемени челни светлини, преработени задни, както и модифицирани накрайници на изпускателната система. Промените в интериора се ограничават до новия спортен волан, по-качествените материали и различните цветови опции.
Далеч по-важно е обаче това, което се случва под капака на модела. CL 63 AMG ще се прости с 6,2-литровия атмосферен V8 за сметка на новия 5,5-литров аналогичен като архитектура двигател, но с принудително пълнене, комбриниран със седемстепенната AMG SPEEDSHIFT MCT 7 трансмисия. В стандартната си версия той ще генерира 536 к.с. (са съжаление официалните данни са по SAE, а не DIN) при 5500 об./мин и 799 Нм в диапазона между 2000 и 4500 об./мин, което е напълно достатъчно за ускорение от 0 до 60 мили в час за 4,4 секунди при максимална скорост от 250 км/ч, ограничена по електронен път. Допълнителният AMG Performance пакет гарантира 563 к.с. и 899 Нм, което оптимизира с една десета класическия спринт, а максималната скорост вече достига 300 км/ч, макар и отново да е лимитирана от съображения за сигурност.
Въпреки че динамичните характеристики на модела са се подобрили значително, разходът и емисиите CO2 са намалени съответно с 27 и 30% спрямо атмосферния V8. В допълнение CL 63 от моделната 2011 г. ще бъде оборудван стандартно с три нови системи - Direct-Steer (автоматично управление характеристиките на кормилната система), Torque Vectoring Brake (система за по-прецизно и динамично завиване с прилагане на спирачно усилие върху едно от задните колела) и система за неутрализиране влиянието на страничния вятър.
CL 65 AMG ще остане верен на 6-литровия V12 с принудително пълнене и петстепенната автоматична трансмисия. Инженерите на AMG все пак са направили серия подобрения по отдавна доказалия се агрегат, в резултат на което максималната му мощност е увеличена със 17 к.с. (621 к.с.). Кривата на въртящия момент не търпи промени, като пикът й от 999 Нм се постига в диапазона от 2000 до 4000 об./мин. Класическият отвъд Окена спринт от 0 до 60 мили е сведен до 4,2 секунди, а максималната скорост подобно на CL 63 AMG Performance е ограничена на 300 км/ч.