Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes E 400 4 Matic Coupe: Бяла тишина

07.08.2017 09:25

Първи впечатления от топверсията на новата Е-класа купе - E 400 4 Mаtic.

За разлика от своя пряк предшественик, новото поколение на елегантното Coupе от Щутгарт отново използва технологичната платформа на Е-класата. Първи впечатления от топверсията E 400 4 Mаtic.

Ако историята на модела бе основният акцент в тази статия, нейното заглавие би трябвало да бъде „Пак ще се срещнем след двайсет години.” Точно две десетилетия изминаха от момента, в който краят на производството на версията с две врати от моделната серия W 124 прекрати династията, започнала с Mercedes W 114 и продължена от W 123. Наследиха я купетата W  207, 208 и 209, при които бе използвана технологичната платформа на по-малката С-класа. Въпросът „защо” така и отзвуча в средите на заклетите почитатели на този модел – и с право, тъй като тиражът на „истинските” купета на Mercedes във висшия клас достига внушителните за онези времена 308 382 екземпляра.

Едно жадувано завръщане

Но било, каквото било… Сега пред нас е новото издание, което връща нещата в обратно на местата им. Безспорно впечатляващ екземпляр – както в светлината на историческата си роля, така и като реална стойност, защото става дума за настоящата върхова версия, носеща означението E 400 4Matic.

Повече за впечатленията ни от новия Mercedes E 400 4 Matic Coupe ще откриете на страниците на августовския брой на списание auto motor und sport България.

Коментари
comments powered by Disqus