Ще стъпи на пазара приблизително половин година след цивилното комби
Mercedes E-класа с новия T-модел ще стъпи като офроуд ориентирана версия, която като All Terrain комби върви по петите на Audi A6 Allroad.
Подобно на конкуренцията, Mercedes All Terrain е с високо окачване, в случая T-модел е с изцяло пневматично окачване. Освен това All Terrain допълнително доказва своите офроуд възможности, чрез цялостната обшивка, която включва престилки, подсилени с допълнителна защита, както и специални джанти с груби профилирани гуми.
E-класа T-модел All Terrain със задвижване на всички колела
Задължителната програма на всички версии на All Terrain (Typ: T213) серийно включва задвижване на всички колела, което се предлага като 4Matic и вече може да се комбинира с различни двигатели. Задвижването 4Matic в Т-модела обикновено се куплира с мощния 333 к.с. E400 и AMG E43 с 401 к.с .
Иначе, комбито с по-високо окачване се задвижва от версията на току-що представения цивилен Т-модел, който има сензорни панели на волана, откъдето може да влиза в менюто на централния дисплей, което е добро допълнение към ротационния бутон и сензорния екран на централната конзола.
Mercedes E-класа T-модел All Terrain идва 2017
На борда има също Drive Pilot, чиито действия се ръководят от стерео камера и радарни сензори: пилот Distronic за отстояние може да влиза във връзка с Lenk-Piloten (пилотите на управление) и поддържане на правилната дистанция до движещия се отпред автомобил не само автоматично, но и да го следва до скорост от 210 км/ч, а Stop & Go Pilot позволява шофиране до 130 км/ч. В допълнение към всичко това има и асистент с активна спирачка с функция кръстовище.
Mercedes E-Klasse T-Modell All Terrain вероятно ще стъпи на пазара приблизително половин година след цивилното комби - т.е. през пролетта на 2017. Той ще атакува клиентите, които си падат по SUV моделите, но не могат да си го позволят и намират T- модела за твърде "нормален".