Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes E-класа на Lorinser: Стайлинг и още мощност

01.12.2016 11:58

Новият заден сплитер осигурява по-голямата притискателна сила на задната ос

Тунерът Lorinser разработи специално за Mercedes E-класа нов стайлинг пакет, като едновременно с това натегна мощността на автомобила от Щутгарт до 440 к.с.

Погледът приковава карбоновия преден сплитер в предната част на E-класата. Lorinser е обновил и задните части с карбон, там новият заден сплитер осигурява по-голямата притискателна сила на задната ос. Страничните елементи и частите на задната броня също стабилизират задницата и осигуряват място за двойните накрайници на новата спортна изпускателна система. Аеродинамичният пакет се допълва от лайсните на праговете.

Mercedes E43 с 440 к.с.

Разбира се, и мощността е вдигната. В резултат на монтирания фирмен електронен модул дизеловият агрегат 350 d генерира максимална мощност  300 к.с. при 3500 об/мин, освен това въртящият момент е скочил на 695 Нм при 1650 до 2500 об/мин.

Ъпгрейдът на E 43 изглежда още по-пищен със своите невероятни 440 к.с. при 6100/мин, с което тунингованата E-класа се нарежда към висшата лига на пътните седани. И въртящият момент също е променен: 600 Нм въртящ момент при 1250 до 4950 об гарантира прилична тяга.

Нови джанти и уникален интериор

Наред с всичко това, Lorinser предлага избор от различни комбинации на джанти и гуми. Най-новият дизайн включва едноделни, ковани олекотени джанти с покритие под обозначението RS11. Lorinser препоръчва комбинацията предни джанти 9,0Jx21 цола и гуми с размери 255/30R21 и джанти 10,5Jx21 цола отзад, обути в гуми 295 / 25R21. Олекотените джанти Lorinser пасват много добре в гнездата на колелата благодарение на самостоятелно разработения модул за ниско окачване.

И не на последно място е модифицираният интериор с аксесоари от програмата на Lorinser, алуминиев педал от две части, както и комплект постелки, бродирани с емблемата Lorinser.

Коментари
comments powered by Disqus