Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes E-класа: Нови двигатели

04.05.2011 11:56

Mercedes ще направи серия от промени в гамата двигатели на E-класата за моделната 2012 г. Ефективността на V6 и V8 моторите е повишена с до 20%.

Двата BlueDIRECT двигателя при E 350 BlueEFFICIENCY и E 500 BlueEFFICIENCY, които дебютираха при S-класата и новия CL, използват третата генерация на системата за директно впръскване на Mercedes, при която горивото се подава под налягане от 200 бара.

Новият 3,5-литров V6 на E 350 BlueEFFICIENCY е претърпял серия от промени спрямо своя предшественик, като най-голямата от тях е свързана с разположението на цилиндрите (от 90 към 60 градуса). Изцяло нова е и смукателната система, в резултат на което максималната мощност е увеличена от 292 на 306 к.с., а въртящият момент прогресира от 365 до 370 Нм и то в диапазона от 3500 до 5250 Нм. Акцентът обаче е поставен върху ефективността на мотора, която е подобрена с цели 20% - средният раход е сведен до 6,8 литра (7 литра при 4MATIC), а емисиите CO2 са 159 г/км (164 г/км).

E 500 BlueEFFICIENCY ще получи V8 с туинтурбо пълнене, в резултат на което 4,6-литровият мотор, който замества 5,5-литровия атмосферен V8, ще генерира 408 к.с. и 600 Нм (с 20 к.с. и 70 Нм повече спрямо предходната версия). Въпреки значително по-добрите динамични характеристики, новият двигател може да се похвали и със 17% по-нисък разход на гориво. Той възлиза на 8,9 литра при версията със задно предаване и 9,4 при 4MATIC, като емисиите CO2 са съответно 209 г/км и 219 г/км.

Оптимизирана е и ефективността на останалите двигатели в гамата на E-класата, макар че промените при тях не са толкова драстични. Това е реализирано главно посредством използването на новата 7G-TRONIC PLUS трансмисия, както и старт/стоп функцията.

Коментари
comments powered by Disqus