Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes E-класа: Така изглежда Т-моделът

24.09.2015 14:21

Ние разполагаме с най-нова информация относно новите системи за подпомагане и най-новите снимки на прототипа

В момента Mercedes тества новата E-класа, която ще дебютира през 2016. Ние разполагаме с най-нова информация относно новите системи за подпомагане и най-новите снимки на прототипа на предстоящия Т- модел за 2017.
Досега бъдещата E-класа беше представена само като седан, а сега фокусът е насочен към T-модела. Комбито, което ще стъпи в търговската мрежа през 2017,  разбира се, е базирано на седана. Различия откриваме в кармата - леко наклонен покрив и спойлер на покрива.

Останалото е както в "нормалния" нов Mercedes E-класа. Радиаторната решетка е изправена срещу вятъра, фаровете достигат до калниците. Изпод решетката наднича престилка в нов стайлинг, като в средата се разширява допълнително със сплитер. В по-големите закръглени отвори са разположени фаровете за мъгла.
В близък план съвсем ясно се открояват по-дългото междуосие, по-дългият капак и по-широката следа. Прототипът показва нова линия на покрива, както и наистина плосък капак на двигателя. Прозоречната линия леко се издига нагоре и насочва погледа към багажника, който изглежда доста по-малък и наклонен надолу към пътя.

Новият Mercedes E-класа е базиран на платформата на C-класата

Като цяло изглежда, че купето на новата E-класа е изместено по-назад. Когато E-класата стъпи на пазара през 2016, тя не само ще бъде по-динамична, но и с подобрен коефициент на челно съпротивление. Обемът на багажника няма да е по-голям, както и при C-класата, а стандартният резервоар ще трябва доста да се посвие.

Mercedes E-класа (W212) е на пазара от 2009, през 2013 моделът претърпя екстремна мащабна реконструкция. Според Mercedes тази иновация е струвала на компанията 1 милиард евро. Новото поколение на E-класата от 2016  ще се базира на модифицираната платформа (MRA) за задно задвижване на сегашната C-класа. Благодарение на тази нова платформа, която между другото е от алуминий, E-класата е успяла да редуцира теглото си с някой друг килограм. Общото тегло на модела ще възлиза максимум на 1,5 тона. Платформата на Mercedes - Rear Wheel Drive Architecture (MRA) позволява лесно преминаване към  алтернативни задвижващи системи, като например електрически двигатели или хибридни системи.

Трилитрови редови шестцилиндрови бензинови и дизелови двигатели

Както при новия Mercedes S-класа и моделите CLS, E-класата ще може да предава мощността посредством деветстепенна автоматична трансмисия. Що се отнася до задвижването, E-класата се обръща към собствената си палитра двигатели. Трилитровият дизелов агрегат с вътрешното обозначение OM 656 от началото на 90-те години, отново се завръща при Mercedes, вече като редови шестцилиндров. В никакъв случай от чиста носталгия, а защото трилитровите W124 бяха на практика вечни, дори след безмилостна експлоатация. Както и при BMW, новите звена са изградени на модулен принцип в 0,5 литрови идентични цилиндрови единици, като три-, четири- и шестцилиндрови.

След 2017 трилитровият бензинов ще стъпи като шестцилиндров редови (M256). И двата шестцилиндрови редови двигателя ще бъдат само с битурбо компресори в диапазон на мощност до 430 к.с. Към тях се присъединява двулитровият четирицилиндров бензинов мотор (M254), както и неговият дизелов еквивалент (OM654). Но не се притеснявайте, V8 агрегатът в новия Mercedes E-класа не е в забвение, той ще бъде модифициран по отношение на мощност, разход и чистота на емисиите

E-класата изглежда по-широка и по-ниска


Интериорът на Е-класата също е ревизиран, моделът е обновен с голям сензорен екран с нова конфигурация на менюто, бутоните на волана са преразгледани. Augmented Reality значително ще подобри навигацията, като интеграцията Car-Play на смартфон е еднакво приложима както за Apple, така и за Android. Предполага се, че E-класата заимства интериорния дизайн на C-класата, но централната конзола е по-широка и по-висока. 

Иначе, E-класата стартира както обикновено и в други версии на каросерията. Комби, като T-модел, се очаква да се появи на пазара през 2017, няма да липсва и версията AMG, нито пък четириместният кабриолет и купето.

Нови системи за подпомагане на Mercedes E-класа

Новият Mercedes E-класа гарантира повече сигурност и комфорт на пътя, така E-класата разполага с различни системи за полуавтономно шофиране.

Новост на борда е Intelligent Drive next Level-  пилот, който функционира посредством стерео камера и радарни сензори: Pilot Distronic за отстояние, поддържа контакт със системите за управление и поддържа автоматично не само правилната дистанция спрямо автомобила отпред, но и скорост от 200 км/ч. Stop&Go-пилотът изпълнява функцията си до 130 км/ч. Highway-Pilot е активен до 200 км/ч и предоставя възможност в ситуации на задръствания по магистралите и автоматично удължава потеглянето. В комбинация с Comand превключваемата функция на пилота за ограничаване на скоростта с помощта на камера или навигация разпознава ограниченията на скоростта и коригира автоматично разрешените лимити, например, 50 км/ч в населените места и 100 км/ч по републиканските пътища. Drive-Pilot е полуавтономна система, която винаги и по всяко време може да замени водача.

Ново в E-класата е и активна спирачка с функция кръстовище. Системата идентифицира опасности от сблъсък, включително при напречно движещи се автомобили и пешеходци и автоматично активира спиране. Aktive Brems-системата е активна при движещи се обекти в диапазон на скоростта от 7 до 250 км/ч, а при стационарни обекти може да реагира от 7 до 70 км/час. При оптимални условия, тя е в състояние да предотврати сблъсък с неподвижно превозно средство или сблъсък с пешеходци до скорост от около 65 км/ч. Функцията кръстовище може да предотврати инциденти с напречно движещи се обекти в зависимост от ситуацията в скоростен обхват до около 50 км/ч.. В сценария задръстване, без алтернатива за промяна на посоката, активната спирачка автоматично действа дори до 90 км/ч.

Друга нова функция е асистентът за маневриране: Ако водачът чрез движение на волана инициира маневра за разминаване, системата поддържа това желание за отклонение и прецизно изчислява допълнителните кормилни моменти. Те помагат на водача да избегне сблъсък с пешеходец и след това улеснява безопасното връщане на автомобила в правилната лента за движение.

Новата E-класа има опция за дистанционно паркиране посредством App. Освен това благодарение на Car-to-X, базирана на радиотехниката, Е-класата ще може да поддържа връзка с други автомобили и по този начин да се предпазва от опасности. Смартфонът може да се използва и за отваряне на вратите, необходимо е само да се доближи до ключалката и колата се отваря.

На борда са и познатите системи активен асистент за поддържане лентата за движение, асистентът за мъртвия ъгъл и Pre-Safe Plus, всички те са разработени и функционират на база сензори. Интегрираните в страничните задни колани въздушни възглавници са заимствани от S класата.

Коментари
comments powered by Disqus