Осигурен е нов интелигентен саундтрак в зависимост от различни параметри на системите
И нека целият свят да изчака. Докато феновете на Mercedes-Benz G 500 4x4² очакват промяна в поколенията преди края на тази година, главният инженер на проекта Юрген Еберле се забавлява искрено. Последното му творение е Mercedes EQC 4x4². Експериментът се основава на електрическия кросоувър EQC 400 4Matic. Автомобилът получава ново окачване и джанти, както и няколко режима на шофиране - Offroad и Offroad +. Програмите имат параметри за контрол на сцеплението и ускорител, адаптирани към офроуд условия. Асинхронните електродвигатели на предния и задния мост не са се променили, гарантирайки общо същите 408 к.с. и 765 Нм.
Създателят на новия модел Юрген Еберле казва, че е искал да докаже съществуването на електрически всъдеход за разлика от настоящата тенденция на градско използване на електрически автомобили. Съгласете се, трудно е да не си спомним проектите на компаниите Bollinger или Rivian.
За новите джанти с гуми 285/50 R20 Cooper Zeon екипът на Юрген е инсталирал пластмасови разширители на арките . В резултат на това EQC е нараснал в широчиина с около 200 мм.
Интериорът остана същият: за създателите е важно да запазят луксозния дизайн на Mercedes в оригиналния му вид. Но е осигурен нов интелигентен саундтрак в зависимост от различни параметри на системите за електрически превозни средства.
Доработеното многозвенно окачване има нови амортисьори, пружини и портални оси - подобни на мостовете със същото име, предназначени да увеличат просвета. В резултат на това просветът на Mercedes е увеличен от 140 на 293 мм, което е с 53 повече от този на стандартния G-класа. Дълбочината на брода се е увеличила от скромните 250 мм на 400, а ъглите на влизане и излизане вече са съответно 31,8 и 33 градуса. Инженерите мълчат за вероятно намаления автономен пробег . Обичайният EQC има 471 км. И не става въпрос за прототипа, пътуващ до конвейера - електрическият автомобилще бъде използван за тестове.