Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes EQS беше специално преработен за шефа на Trigema

21.09.2022 13:25

По негово специално запитване, моделът идва с обърната назад пасажерска седалка.

Шефът на текстилния гигант Trigema Волфганг Груп кара "големия мерцедес" повече от 45 години. И повече от 30 години той има едно много специално желание, без което не може и в новия си служебен автомобил Mercedes EQS: пасажерската седалка трябва да гледа назад.

Комфортно и законно

Не, 80-годишният шеф не обича да гледа назад, докато шофира, мнителният предприемач наистина не е известен с това - и това също така е строго забранено. Той по-скоро оценява възможността да протегне краката си удобно по време на дълги пътувания, да подремне и да говори с шофьора. В допълнение, обърнатата седалка с плоска облегалка подобрява видимостта напред. „Ако сте свикнали с това от 30 или 40 години, очевидно не искате да направите крачка назад!“, казва Груп. Освен това, седалката е напълно легална и минала през строгия контрол на немската агенция за следене на качеството TÜV. 

Неочаквана помощ

Но никой наистина не искаше да обърне пътническата седалка на новия автомобил - според докладите, дори и Mercedes. На по-малко от 30 километра, обаче, Груп практически получи помощ от квартала – в Paravan, където от десетилетия се произвеждат автомобили за хора с увреждания. „Когато преобразуваме превозни средства за хора с увреждания, част от нашето ежедневие е да отговорим на много индивидуални изисквания на нашите клиенти“, обяснява Кевин Арнолд, младши мениджър на Paravan GmbH. И така, след по-малко от 14 дни, Волфганг Груп успя да се настани удобно в новия си EQS. 

Коментари
comments powered by Disqus