Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes GL 420 CDI: Голямото момче

28.11.2006 00:11

По принцип GL е предназначен за американския пазар,но благодарение най-вече на икономичните дизелови агрегати в гамата на модела, европейците също ще оценят по достойнство лукса, който предлага флагманът сред високопроходимите автомобили на Mercedes.

И все пак привържениците на класическата G-класа трябва да знаят,че GL в никакъв случай не е просто неин наследник. Той е коренно различен от своя ръбат и напълно безкомпромисен “дядо” и е насочен към клиенти, които предпочитат концепцията от типа “всичко под един покрив” – комфортът и удобството на луксозната лимузина, проходимостта на истинския офроудър и към всичко това авторитетното излъчване, което преди време беше наложено от първото издание на Range Rover.

На пресечен терен GL се представя по-добре от конкурентите си, при които акцентът се пада преди всичко на градската динамика. Интересното е, че едновременно с това по твърда настилка той е  способен на доста повече от многобройната групичка всъдеходи, първоначално замислени да покоряват неравности извън пътя. В момента,в които мощните 19 цолови колела захапят асфалта, комфортът в купето взема връх. Серийно предлаганото пневматично окачване поглъща безупречно всякакъв вид неравности, особено когато е активиран комфортния модус на системата.

GL не е типичният кросоувър

Създателите му предвидливо са избегнали възможността да лишат 2,5-тонния колос от комфорт на возията в името на спортния му нрав. Резултатът веднага излиза на яве – поведението на пътя е достатъчно динамично, но с по-скоро спокоен уклон. Ако някои все пак изгаря от желание на всяка цена да прелита през завоите ще установи ,че дори при внезапна смяна на центъра на тежестта и резки маневри, склонното към леко недозавиване управление не създава проблеми. Все пак на разположение е добре балансирана система против приплъзване на колелата, която чрез постепенна намеса дава приоритет на сигурността.

Освен да взема уверено завои с висока скорост, този автомобил е в състояние и да  спира по блестящ начин от висока скорост, независимо от негативния имидж на категорията SUV по този показател. Двигателят на тествания автомобил е идеален за характера на GL – 4-литровият турбодизел с 8 цилиндра предлага повече от достатъчно изобилие мощност и  въртящ момент, а ниското ниво на оборотите допринася изключително много за спокойния му и гладък ход. Въпросният е допълнен от седемстепенна автоматична трансмисия, чиято работа е толкова плавна, че може да се окачестви като неусетна.

Коментари
comments powered by Disqus