Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes GLC с турбо мотори и въздушно окачване

25.05.2015 14:40
Mercedes GLC с турбо мотори и въздушно окачване

През септември 2015 ще дебютира кросоувърът, който ще замени модела с пет врати GLK

През септември 2015 ще дебютира кросоувърът Mercedes GLC, който ще замени модела с пет врати GLK. Почти по същото време ще започнат европейските продажби на новия автомобил. Както вече знаем, за разлика от GLK - GLS ще има версия с дясно кормилно управление, която ще се продава официално в Обединеното кралство. Бъдещият модел, който ще се конкурира с Audi Q5 и BMW X3, ще се основава на новата модулна платформа MRA. Същата архитектура се използва в последното поколение Mercedes C-Class.

Фанатично намаляване на разхода на гориво ще направи хибридната версия GLC 350 e, която се очаква да се появи на европейския пазар. Задвижващата система на кросоувъра ще бъде споделена с C 350 е, чиято мощност е 279 к.с. и 600 Нм.

Според добре информирани източници дължината на кросоувъра ще е 4700 мм, междуосието - 2830 мм (при GLK съответно 4536 и 2760 мм). Пространствената структура на каросерията е нова разработка, като едновременно е увеличено пропорционално използването на алуминий, стомана с висока якост и горещо формовани детайли. Базовото окачване ще бъде с пружини с пасивни амортисьори, а срещу заплащане клиентът може да получи адаптивни амортисьори и въздушно окачване, дори и функция с принудително увеличаване на пътния просвет.

В продажба ще се появят и две „горещи” модификации. Mercedes GLC 450 AMG Sport  ще получи получи битурбо V6 3.0 с 367 к.с., а Mercedes-AMG GLC 63 - V8 4.0 с два турбокомпресора и мощност от 476 до510 к.с. в зависимост от настройките.

Предполага се, че GLC ще се задвижва изцяло от турбо агрегати. Базов ще бъде двулитровият бензинов четирицилиндров двигател с мощност от 184 к.с. След това идва същият мотор, но с увеличена мощност  от 211 конски сили. Най-високо сама е трилитровият V6 с 333 конски сили. Дизеловите версии ще бъдат повече, а тяхната мощност ще варира от 150 до265 к.с. На клиентите ще бъдат предложени по избор версии със задно предаване или със задвижване на всички колела, а предавателните кутия ще са три - 6-степенна ръчна или автоматична със седем или девет предавки.

Коментари
comments powered by Disqus