Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Maybach тръгна на пътни тестове

19.12.2019 10:08

Първо ще дебютира S-класата, а Maybach ще го последва с пауза от шест до седем месеца

Новият Mercedes-Maybach S-класа ще бъде оборудван с два вида дръжки на вратите, по-традиционни и скрити прибиращи се. Във всеки случай това следва от новите изображения на няколко прототипа на модела, направени по време на зимни тестове. Освен това, ако се съди по предсерийните образци, това важи за обикновената S-класа W223.

Следващата фамилия на S-класата трябва да използва модулната платформа MRA II, която ще подобри у здравината на каросерията с увеличаване на дела на алуминия до над 50%.

Не е ясно дали скритите дръжки на вратите (отдясно) ще бъдат опция или прерогатив на някои нива на оборудване. Или след всички тестове ще се сведе до един тип (прибиращи се). Само по себе си това решение не е ново. Нека да си припомним Tesla S, Range Rover Velar, Jaguar I-Pace и Porsche Taycan. Списъкът, разбира се, е непълен.

Малко по малко се изяснява съдбата на V12 6,0 двигателя. Неотдавна шефът на Daimler - Ола Калениус, потвърди, че този агрегат ще се върне в новата S-класа, без да уточнява дали само в Maybach или и в стандартен Mercedes S-класа. Известно е само, че във вариацията на S-класата с емблема AMG няма да видим дванадесетцилиндровия двигател, а само четирилитров осемцилиндров. Калениус също посочи, че няма да намерим V12 в гигантския Mercedes-Maybach GLS, ще останат осем цилиндъра.

Стандартната S-класа хвърля камуфлажа по-смело от Maybach. Първо ще дебютира Mercedes-Benz S-класа (най-вероятно през 2020 г.), а Maybach ще го последва с пауза от шест до седем месеца.

Очевидно компанията ще трябва да обнови V12, за да се справи с новите екологични стандарти. Един потенциален начин е някаква форма на хибридизация. Освен това, според вътрешни източници, двигателната гама на седмото поколение на S-класа ще получи хибридна добавка, поне под формата на най-простата форма на "умерен хибрид". Със сигурност ще бъдат изградени и пълноценни хибридни версии със зареждане от контакта.

Коментари
comments powered by Disqus