Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes обясни защо EQS няма странични камери

16.04.2021 14:36
Mercedes обясни защо EQS няма странични камери

Шефът на Daimler посочи недостатъците на външните камери, използват класически огледала

Главният изпълнителен директор на Daimler Ола Калениус обясни защо Mercedes-Benz използва традиционни външни огледала вместо модерни аеродинамични камери във флагманския си електрически автомобил EQS. Думите на топ мениджъра са съобщени от Automotive News Europe.

В момента редица производители използват специални камери в тесни тела на своите електрически модели, за да увеличат аеродинамичните характеристики, което от своя страна увеличава автономния пробет на автомобилите. Изображенията от камерите се показват на дисплеите в автомобила . По-специално такива решения се използват от Audi, Lexus, Honda и Hyundai.

Калениус отбеляза, че тази технология има и отрицателни аспекти. Според него необходимостта периодично да се гледа статичен екран може да доведе до морска болест на водача. Освен това самата работа на камерите, тяхната настройка и постоянното показване на изображението на монитора изискват допълнителни енергийни разходи, които неутрализират всички аеродинамични предимства.

Mercedes-Benz EQS, който компанията нарича електрическа алтернатива на флагманската S-класаs, дебютира в четвъртък, 15 април. Немците наричат новия автомобил с най-добро аеродинамично представяне сред серийните автомобили - коефициентът на съпротивление е 0,20.

Преди имаше автомобили с по-ниски показатели, но те бяха пуснати в много малки издания. Става дума  за хибрида Volkswagen XL1 от 2013 г. и електрическия автомобил General Motors EV1 от 1997 г., чиито коефициенти са съответно 0,189 и 0,195.

Базовата версия на Mercedes-Benz EQS се задвижва от единн електрически мотор с мощност 331 к.с., който позволява на автомобила да ускорява от нула до 100 км/ч за 6,2 сек. Освен това ще се предлага версия с два двигателя с обща мощност 524 к.с.. Такъв автомобил ускорява до 100 км/ч за 4,3 сек. Електрическите агрегати работят заедно с 400-волтова 107,8 кВтч батерия, която ви позволява изминаване до 770 км без дозареждане.

Световните продажби на Mercedes-Benz EQS ще започнат през есента на 2021 г. Предполага се, че електрическият автомобил  в базовата си версия ще струва поне 110 хил. долара.

Коментари
comments powered by Disqus