Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes откри причината за хаоса в бокса

08.12.2020 20:01
Mercedes откри причината за хаоса в бокса

Срив в радио системата отне победата на Ръсел, смята Андрю Шовлин

Световните шампиони бяха на път да запишат шестата си двойна победа за сезона в Гран при на Сахир въпреки отсъствието на Люис Хамилтън, но безумна грешка в бокса провали състезанието и на титуляря Валтери Ботас, и на съотборника му за това състезание Джордж Ръсел.

Въпреки повторното спиране Ръсел остана в битката за първото място до момента, когато спукана гума го принуди отново да мине през питлейна. Това вдигна допълнително напрежението в екипа на Mercedes и провокира куп критики относно стратегическите решения на германците.

Андрю Шовлин, който дирижира операциите на писта, обаче смята, че не стратегията е провалила Mercedes на „Сахир“, а неочакван срив в радио системата.

„Нямахме достатъчно време, за да разберем напълно какво точно се е случило, но открихме нещо. Става въпрос за начина, по който радио системата дава приоритет на съобщенията", коментира Шовлин.

"Когато Рон (Медоус, спортният директор) е извикал екипите и им е съобщил да подготвят гуми и за двамата пилоти, по радио системата са вървели успоредно няколко съобщения.“

„Системата е наясно как да дава приоритет на съобщенията от Роб, защото най-важното е гумите да са налице. Много по-важно е от това какво казва пилота или който и да е друг в екипа.“

„Изглежда обаче, че системата е имала нужда от известно време, за да даде приоритет на съобщението и сме пропуснали част от него. Това означава, че половината от екипа, отговорен за носенето на гумите, не е получил пълното съобщение. Другата половина обаче го е получила. После автомобилите влязоха и гумите не бяха подготвени в питлейна.“

За да бъде елиминирана възможността за повторение на куриозната ситуация, екипът на Mercedes трябва да разгледа детайлно случилото се миналия уикенд. Едва тогава ще бъдат взети съответните мерки, категоричен е Шовлин.

„Предполагам, че отвън е изглеждало като абсолютен хаос, сякаш никой не знае какво прави, но проблемите идват заради това, че сме пропуснали част от съобщението в ключов момент. Имаше страшно малко време между появата на автомобила за сигурност и влизането на Джордж (Ръсел) в бокса. Но ще се наложи да видим всички записи и да установим как се е случило.“

„Едва щом разберем напълно причина, едва щом попълним неяснотите, които са налице в момента, ще можем да работим върху решението за Гран при на Абу Даби. Това е можело да се случи във всяко едно състезание през изминалите три години, но и да ни хване неподготвени още на първото състезание догодина. Този проблем е бил налице през цялото време в системата. Просто го открихме едва сега за разочарование на пилотите и най-вече на Джордж.“

Коментари
comments powered by Disqus