Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes показа силуета на кросоувъра GLA

25.11.2019 16:16
Mercedes показа силуета на кросоувъра GLA

Ще бъде значително по-висок от предшественика си, ще изглежда по-скоро кросоувър

Mercedes-Benz публикува серия тийзъри, които дават представа за второто поколение на компактния кросоувър GLA. Премиерата на автомобила ще се състои на 11 декември тази година.

Височината на новия Mercedes-Benz GLA ще бъде увеличена с около 10 см, поради което моделът ще прилича повече на кросоувър, а не на висок хечбек, след като първото поколение на модела често го бъркат. Въпреки това GLA ще остане най-малкият всъдеход в гамата на немската марка, а външният му вид ще бъде изпълнен в стила на компактният модели A-класа и B-класа.

Новият Mercedes-Benz GLA ще бъде построен върху модулната платформа MFA2, която е в основата на четвъртата A-класа. Архитектурата предвижда използването на електрифицирани системи за задвижване, но в момента на пускането кросоувърът ще бъде наличен само с традиционните двигатели с вътрешно горене.

Става дума за нов 1,3-литров четирицилиндров турбо двигател с мощност 163 к.с., както и двулитров агрегат. Дизеловата гама линия ще бъде представена от двигатели с диапазон на мощността от 116 до 190 к.с. Възможно е в бъдеще кросоувърът да получи „горещи “ версии от AMG с индекси 35 и 45, които ще имат двигатели с 306 и 421 к.с. съответно.

Кросоувърът ще се предлага с полуавтоматични системи за управление, базирани на комплекс от камери и сензори. В допълнение, автомобилът ще се предлага с нова мултимедийна система MBUX c цифрово табло, комбинирано със сензорен екран.

Коментари
comments powered by Disqus