Германците вече постигнаха КПД от 50% по време на симулация
Неслучайно Mercedes спечели четири поредни титли при конструкторите и четири предни титли при пилотите. Основната заслуга за този успех е на 1,6-литровата V6 задвижваща система, която екипът в Бриксуърт продължава да развива.
През изминалия сезон германците прескочиха границата от 900 к.с., като е въпрос на време те да постигнат граничните 1000 к.с. с новата версия на задвижващата система.
„Близо сме. Сигурен съм, че в един момент и това ще се случи”, категоричен е ръководителят на програмата Анди Коуъл в едно от интервютата си за Motorsport.com.
По-рано тази година Коуъл коментира, че резултатите от тестовете на стенда показват КПД от над 50%. Следващата крачка е тази ефективност да бъде постигната и в реални условия.
„Трябва да видим как ще върви развитието на задвижващата система през зимата, дали очакванията ни ще се оправдаят. Балансът при автомобила също е важен.”
„Едно е двигателите да работят на стенда. Времето за обиколка на автомобила обаче е нещо съвсем различно. Имаме още работа, за да подобрим автомобила – както по отношение на аеродинамиката, така и по отношение на задвижващата система. Да видим как ще вървят нещата”, завършва Коуъл.