Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes S 63 AMG на изложението IAA

18.07.2013 14:44

"Най-добрият автомобил на света" щурмува поредния си връх. Този път иде реч за мощност. Mercedes S 63 AMG ще стъпи на автомобилното изложение IAA във Франкфурт с 585 к.с., 900 Нм въртящ момент и опция за задвижване на четирите колела.

Сред купувачите на "най-добрия автомобил на света" трябва да бъдат и тези, които наред с неизмеримия комфорт могат да оценят и динамиката при движение. Именно този сегмент от купувачи атакува Mercedes с новия си S 63 AMG, който ще отбележи световна си премиера на автомобилното изложение IAA във Франкфурт.

Наред с мощния 5,5-литров битурбо V8 мотор, генериращ под алуминиевия си капак 585 к.с., новото издание на Mercedes S 63 AMG привлича и с опцията за задвижване на четирите колела. Това ще спомогне максималният въртящ момент от 900 Нм да бъде преобразуван в реална тяга. Новият Mercedes S 63 AMG ще бъде на разположение с къса и дълга база. Късата база ще се продава само със задвижване на задните колела, а дългата само с двойно предаване - когато е с ляв волан. Дългата база с десен волан ще трябва да рие само със задните си колела. Объркахте ли се вече? Все едно.

Mercedes S 63 AMG е лимитиран до250 км/ч

Mercedes S 63 AMG с къса база спринтира само за 4,4 секунди от нула до 100 км/ч и се укротява на 250 км/ч заради електронно ограничената максимална скорост. Средният разход е определен на 10,1 литра. По същия начин се държи и дългата база с десен волан - с тази разлика, че дългият S 63 AMG 4Matic прави спринта само 4,0 секунди. Допълнително задвижваните колела повишават средния разход на 10,3 литра.

Механизмът за двойно предаване ориентира и разпределя въртящия момент на двигателя съответно 33% към предните колела и 67 % към задния мост и по този начин осигурява приоритетно разпределение на мощността към задната ос. Версията задвижване на четирите колела е с въздушно окачване AMG Ride Control със спортно шаси, S 63 AMG със задвижване на задните колела е с AMG спортно окачване с база Magic Body Control. Превключването на предавките се осъществява чрез MCT 7-степенна спортна трансмисия с три режима на управление.

S 63 AMG с олекотени компоненти

За да може Mercedes S 63 AMG да подобри съотношението тегло-производителност, Daimler е посегнал към торбата с триковете. Традиционната стартерна батерия е заменена със съответния литиево-йонен еквивалент, който редуцира теглото с 20 килограма. Карбоновото легло на резервната гума спестява още четири килограма от общото тегло. Изключително леки трябва да бъдат 19-цоловите ковани AMG алуминиеви джанти, също както и опцията с размер 20 цола. Намалено е и теглото и на спирачната система от композитни материали. Като възможна опция се предлага и още по-леката керамична спирачна система с 420 мм дискове.

Разбира се, Mercedes S 63 AMG демонстрира своята изключителна позиция и с променената си визия. Новата предна престилка има три големи въздухозаборницика. Двата фланга са модернизирани с ново лого и нова облицовка на праговете. Задната част се разширява от престилка с дифузьор и два двойни хромирани накрайника на ауспуха.

Mercedes S 63 AMG ще струва около 150 000 евро

Интериорът на Mercedes S 63 AMG залага на спортните седалки с електрическо регулиране, функция памет и отопление, тапицирани в кожа напа AMG V8 с дизайн, облегалките са с плакети на AMG отпред и отзад, а на предната централна конзола изпъква релефното лого на AMG и аналоговия часовник с IWC дизайн с карбонови вложки. В допълнение към всичко това е спортният волан с лостчета за смяна на предавките и комбиниран AMG инструментариум.

Новият Mercedes S 63 AMG ще бъде при търговците през септември. Цените започват от 149 880 Eевро за S 63 AMG с къса база. Дългата база със задвижване на всички колела може да се купи срещу 152 617 евро.

Коментари
comments powered by Disqus