Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes S-класа W223: Супернова

18.11.2020 09:54

Първи впечатления от може би най-добрия автомобил на планетата

Стремежът към съвършенство е сложна материя и много рядко се удава случай той да бъде описан с конкретни числа, параметри и измерими стойности. Сигурно е обаче, че новото поколение на S-класата се е приближило до него с точно един сантиметър, два пъти по 70 литра и десет градуса. Стъпките може да изглеждат скромни, но не са, защото формират върха на огромната пирамида от традиции, опит и възможности на Mercedes по пътя към създаването на най-добрия автомобил на света. Ако поставите новата S-класа до по-популярния като „Jellinek Reisewagen” Mercedes Simplex 60 PS от 1904 година, ще разберете веднага какво имаме предвид, а времето от 116 години вече не изглежда твърде дълъг мериод за постигането на еволюция от подобен мащаб.

От вчера към утре

Всъщност амбициите на S-класата никога не са се изчерпвали с днешния ден и W223 не прави изключение. Но да преминем по същество – дръжките на вратите любезно изплават от елегантната каросерия на S 500 при приближаване и веднага след това се прибират, за да дадат своя принос за отличния коефициент на аеродинамично съпротивление от 0,22. Дългата версия на модела вече достига 5,29 метра, отбелязвайки ръст от 3,4 см по отношение на предшественика и по 11 см повече в общата дължина и междуосието в сравнение с базовата къса версия. Всъщност ръст се наблюдава в практически всички области и координатни оси, което създава такова изобилие от багажно и пътническо пространство, че при липса на спътници можете да се почувствате малко изгубени и самотни зад волана. Същият е с капацитивна повърхност, която разпознава дали ръцете ви са върху него, а върху спиците са групирани най-важните от малкото останали бутони на арматурното табло. Сред по-фините, но допълващи прекрасно разкошната атмосфера в самона са електрически регулируемите вентилационни отвори, които наред с приятния полъх на четиризоналната климатична инсталация могат да добавят и ефирен аромат по избор на пътуващите. Скрити за окото остават високотехнологичните нововъведения в облегалките на предните седалки, в които освен 70-литровите въздушни възглавници за пътниците отзад са поместени и системи за активна вентилация и отопление, механизми за масаж и не на последно място – възможности за индивидуална настройка с до 19 сервомотора.

Вторият ред в S-класата винаги се е ползвал с ясен приоритет и при W223 се предлага както стандартно триместно изпълнение, така и разтегателните кресла Comfort и Executive с целия прилежащ уелнес и мултимедиен разкош.
Така… остава само да се ориентираме в структурата на менютата на внушителния централен OLED екран, да опитаме дали гласовият контрол наистина приема команди от всички в купето и да пристъпим към традиционната процедура за потегляне с натискане на стартовия бутон и преместване на лоста на трансмисията в позиция D.

Повече за впечатленията ни от новото поколение на S-класата на Mercedes можете да прочетете на страниците на ноемврийския брой на списание auto motor und sport България.


Текст: Мирослав Николов
Снимки: Mercedes

Коментари
comments powered by Disqus