Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes ще експериментира в Маями

04.05.2022 18:40
Mercedes ще експериментира в Маями

Германците се надяват скоро да решат проблема с подскачането

Осемкратните шампиони при конструкторите от Mercedes са на трета позиция в отборното класиране и изостават на 47 точки от лидера Ferrari четири кръга след началото на сезона. Сухата статистика обаче е само върхът на айсберга. Германците се намират в нокдаун, тъй като не могат да решат проблема с подскачането на W13, който бави сериозно Люис Хамилтън и Джордж Ръсел.

За да ограничат последиците от подскачането, двамата пилоти на тима са принудени да вдигат окачването на своя автомобил, което рефлектира както върху аеродинамичния баланс, така и върху механичното сцепление. В резултат и Хамитлън, и Ръсел изостават драстично спрямо съперниците си от Ferrari и Red Bull и се налага да се борят за позиция дори и в първата квалификационна фаза.

От Mercedes са уверени, че щом открият начин да се справят с подскачането, моментално ще вдигнат летвата поне на нивото на двата водещи за момента отбора. От екипа на Тото Волф вече имат идеи как да се случи това, като част от промените по автомобила за Гран при на Маями са насочени именно в тази посока.

„Откакто се върнахме в Италия, научихме страшно много. На първо място от самия уикенд, а успоредно с това и посредством тестовете в аеродинамичния тунел и симулациите“, коментира Волф.

„Открихме няколко възможни посоки за подобряване на автомобила и ще направим серия от експерименти в Маями, за да потвърдим връзката между симулациите и реалността. Надявам се, че ще запазим тази посока на развитие за предстоящите състезания.“ 

Според Волф тежкото начало на сезона не се отразява негативно на неговия екип, а точно обратното – мотивира го да открие решение колкото се може по-бързо.

„И двамата пилоти работиха в симулатора преди старта в Маями, а в базата ни правят всичко по силите си, за да подготвят ъпдейтите за предстоящите състезания.“

„Казват, че спокойното море не прави моряците добри. През годините този отбор е доказвал неведнъж колко е упорит и вярвам, че трудното начало на сезона е мотивирало допълнително всеки един от нас. Всички се борим, за да подобрим ситуацията.“

Коментари
comments powered by Disqus