Германците ще тестват промените по автомобила въпреки спецификите на уличната писта
След прогреса в края на миналия сезон Mercedes запази концепцията с минимизирани радиаторни кутии при развойната дейност на W14, но не постигна очакваните резултати в началото на тази година. Още преди първото състезание в Бахрейн германците признаха, че работят по нова версия на автомобила, която да е готова за европейската фаза от шампионата.
Б-спецификацията на W14 трябваше да дебютира на „Имола“, но заради отмяната на състезателния уикенд ще се появи за първи път в Монако. Пистата в Княжеството е най-бавната в календара на Формула 1 и поставя акцент върху механичното сцепление, а не върху аеропакета. Въпреки това събраните данни ще са от ползва за по-нататъшното развитие на автомобила, който е транспортиран директно от Италия към Монако.
Според Sky Sports F1 ключовите промени са в областта на пода, предното окачване и цялостния аеропакет. Те са първата стъпка по пътя към оптимизацията на поведението на автомобила и аеродинамичната ефективност, твърди инженерният директор пистови операции Андрю Шовлин.