SLK ще се впусне в моделната 2008 година с нови престилки, основнопреработен шестцилиндров двигател и облагороден интериор. Фейслифтът ще бъде представен на автомобилното изложение в Детройт, а продажбите ще стартират едва през април.
Скалпелите на щутгартските дизайнери са моделирали носа на SLK отново в стила на болидите от Формула 1, а отворите на ниските въздухозаборници също притежават някои черти на Сребърните стрели.
Новите трапецовидни накрайници на изпускателната система са интегрирани в задната престилка, имитираща дифузьор на въздушните маси. Стоп-светлините са потъмнели, а във външните огледала вече примигват светодоиди.
Салонът на автомобила от друга страна е облагороден с по-качествени материали и спортен волан с бутони за контрол на основните функции. Серийната аудиоситема вече предлага bluetooth-хендсфри, докато в жабката са подслонени изходи за свързване с външни аудиоизточници.
Най-голямата новост под капака е основнопреработеният 3,5-литров "шестак", който вече си позволява по-високи обороти и съумява да мобилизира 305 к. с. вместо досегашните 272. Освен шестстепенната механика опционално се предлага и седемстепенна автоматична трансмисия, която в крайна сметка е и по-икономична.
SLK 200 също е напомпал мускулите - последните му резултати сочат 184 "коня", 250 Нм максимален въртящ момент и среден разход от 7,7 литра. SLK 280 и SLK 55 AMG не изпъкват с повече мощност, единият обаче може да се похвали с по-нискък разход на гориво (9,3 л/100 км), а другият дава на побратимите си достъп до запазеното в миналото само за него адаптивно директно сервоуправление (срещу доплащане).
aleksi
dam no bez si znaqt rabotata i si gonqt tqhnata filosofiq ;)
Baro
55 iskah da kaja 4e ne go natovavat ;) a bi trqbvalo pone o6te myn4iko 50-60 kon4eta pone ;)
Baro
da taka e aleksi hm da vidqh za sl55 amg po aresivna forma oba4e pak 360 konq :( makar i da nqma nujda sprqmo konkurentite bi rtqbvalo vse pak za takyv dvigatel 5.5 e nqkak da se kaje ne e zatormozqva6to dokato pri drugite ot 3litrovi iskarvat nad 300 konq no vse pak mercedes sa na filosofiq zdravi koli ;) kakto i da e
aleksi
Baro vij v worldcarfans pi6e za slk55 amg ako ne si vidq ve4e razbira se ;)
aleksi
zabravil sam go tova 4e i m5 ima kus 6oto vsepak be6e otdavna testa mejdy e63 i m5 predi edna godina goredoly ako ne se luja
Baro
da taka e aleksi hm ve4e ne samo pri M3 se perdlagat kurs za extremno obu4enie dori pri 63 amg vsi4kite i m5 tova go pi6e6 na testa na Auto motor und sport E63 amg sre6tu M5 ina4e naistina bi trqbvalo \taka da napravqt spored men
aleksi
dori i da ostane 55 pak nqma da e lo6o za6toto kupeto e leko i tova e napulno dostatu4no. Baro otnosno predlojenieto ti za 450 konq mislq, 4e ideqta e mn dobra, no kolata 6te stane sustinska hala na putq i 6e trqa da se minava na kurs sled zakypyvaneto i kakto be6e pri e46 m3csl
Baro
taka e aleksi prav si no malko me symnqva 63 no moje i da e vse pak raboten obem ot 6.2 litra ne se pobira lesno v takava kola ;) moje 5.5 da mu evil4at mo6tnosta na 450 konq i gotovo nqma nujda ot 63 ;)
aleksi
verno li 6e ostane kato slk55? v kolko site 4etah 4e 6e e 63! Ni6o 6e vidim vinagi ima i iznenadi
гсшьиздшьи
напълно си прав. :)
Baro
naistina stanala o6te po golqma krasavica.a pyk be6e vreme za uveli4avane na mo6tnosta pri dvigatelite jalko 4e ne e pri 55 amg no 360 ''kon4eta'' vse pak sa napyno dostaty4ni za da biqt TT na audi i Z4 M na bmw.''Zvezdata gree vinagi nay-otgore'' ;)