Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes SLS AMG: Кола на сигурността

26.02.2010 14:47 1
1
2571869480

Новият автомобил за сигурност във Формула 1 ще бъде Mercedes-Benz SLS AMG. Той ще замени досегашния SL 63 AMG.

Берн Майлендер отново ще е зад волана на сейфти-кара, като на навигаторската седалка до него ще седи представителят на ФИА Пийт Тибетс.

Официалният автомобил за сигурност ще използва двигателя, трансмисията и спирачна система на серийния автомобил, като единствено изпускателната система е нова. Промените по оптиката също са минимални и те засягат логото на Формула 1, карбоновите корпуси на огледалата и допълнителните светлини на покрива. За първи път сигналните светлини са изработени от светодиоди, като целият пакет е монтирах върху карбонова стойка, чиято аеродинамика е съобразена изцяло с активния спойлер отзад и дифузора.

Промените в интериора засягат новия контролен панел за светлините и сирената, двата централни монитора, върху които Майлендер и Тибетс могат да следят развоя на надпреварата и системата за сигнализация, която подава информация за флаговете на маршалите.

SLS AMG разчита на познатият 6,3-литров атмосферен мотор на AMG, който в тази си версия генерира 571 к. с. при 6800 об./мин. Кривата на въртящия момент достига своя пик от 650 Нм при 4750 об./мин. И ако тези данни не ви изглеждат особено обещаващи, то фактът, че SLS AMG тежи 1620 кг и разполага с една конска сила за 2,48 кг е повече от показателен.

Благодарение на олекотената конструкция и седемстепенната автоматична скоростна кутия с два съединителя модерният Gullwing ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди и достига максимална скорост от 317 км/ч.

Сухият картер на 6,3-литровия V8 позволява центърът на тежестта да бъде свален максимално ниско, а позиционирането му зад предния мост е причината SLS AMG да се радва на впечатляващо разпределение на масите – 47/53. Шасито и цялото купе са изработени от предимно от алуминий, като стоманените компоненти са само 4% от общата част, благодарение на което теглото на цялата конструкция е сведена до впечатляващите 241 кг. (в това отношение обаче SLS AMG отстъпва сериозно на карбоновия монокок при McLaren). Окачването е с двойни напречни носачи и за двете оси, като дългото 2680 мм междуосие позволява отлична скорост на правите и в бързите завои, докато широката 1682 мм среда отпред и 1653 мм отзад дава нужната увереност на водача в по-бавните секции.

Mercedes-Benz SLS AMG е оборудван стандартно с тристепенна ESP, ASR (за регулиране на приплъзването) и механичен диференциал с ограничено приплъзване. За отличния контакт с пътя отговарят 19-цоловите колела AMG отпред и 20-цоловите отзад с гуми съответно 265/35 R 19 и 295/30 R 20. Зад тях се подават композитните спирачни дискове с размери 402 x 39 за предната ос и 360 x 32 за задната.

Сезонът във Формула 1 започва след две седмици с Гран при на Бахрейн.

Коментари

Ivo
Няма да се очудя ако болидите не успеят да подържат темпото на сейфти кара както непрестано ги осакатяват с тези шибани ограничения и правилници то не мяза на ф1 вече ами на някакво картинг състезание с тези жужащи в8 десетака беше къде по приятен определено интересът ми към този спорт е почти мъртъв.

comments powered by Disqus