Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes спря разработването на нови двигатели

20.09.2019 12:05
Mercedes спря разработването на нови двигатели

Немската компания ще се концентрира върху електрическите технологии

Концернът Daimler, който включва марката Mercedes-Benz, в момента няма да разработва нови двигатели с вътрешно горене. Автомобилният производител възнамерява напълно да се концентрира върху електрическите технологии. Това сподели пред auto motor und sport главният инженер на немския концерн Маркус Шефер.

Според специалиста Daimler неотдавна пусна ново поколение шестцилиндрови редови двигатели за редица модели, включително Mercedes-Benz E-класа и S-класа. Те могат да се окажат последни, тъй като в бъдещата стратегия на концерна няма планове за разработване на нови ДВГ.  Но това не изключва, че впоследствие немците е отново ще започнат да работят по създаването на бензинови двигатели от ново поколение.

Сега Daimler възнамерява да се концентрира изцяло върху работата в областта на електрическите системи, зелените задвижващи системи и батериите. Концернът наскоро представи редица лекотоварни превозни средства, камиони и автобуси, работещи само на ток.

Марката Mercedes-Benz, която през май тази година стартира серийното производство на кросоувъра EQC, постепенно преминава към електрическите технологии. Автомобилът е оборудван с два електрически агрегата (по един на всяка ос), развиващи общо 408 к.с. и 750 Нм въртящ момент. Той е е в състояние да ускори от 0до 100 км/ч за 5,1 сек, а максималната му скорост е 180 км в час. Двигателите се захранват от комплект литиево-йонни батерии с мощност 80 кВтч, осигуряващи автономен пробег от 445-471 км (според европейския цикъл на NEDC).

През 2021 г. немците ще пуснат в серийно производство флагманския електрически седан EQS, чийто концептт беше показан на последното автомобилно изложение във Франкфурт. Този автомобил ще може да се конкурира с Tesla Model S, Audi e-tron и новия Jaguar XJ.

И накрая, марката Smart ще се превърне в изцяло електрическа марка, като представи последните си автомобили с двигатели с вътрешно горене във Франкфурт. След 2020 г. Smart ще се концентрира върху производството на автомобили само с електрическо задвижване. През март Daimler и китайската компания Geely обявиха създаването на съвместно предприятие с равен дял от активи. Като част от новия проект ще бъде организирано разработването и пускането на градски електромобили от ново поколение, които ще бъдат  произвеждани под марката Smart.

Коментари
comments powered by Disqus