Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes Vision GLK: Ice Cube

03.01.2008 11:01 13
13
2571823157

Студията, предизвестяваща старта на новата моделна линия, заимства техническата платформа на актуалната C-класа. Концепцията ще бъде показана за пръв път на автосалона в Детройт.

Макар дизайнът на бъдещия GLK да предполага сериозни амбиции за покоряване на непроходими местности, техниката на автомобила е адаптирана по-скоро към условията на съвременната градска джунгла. Лишеният от блокаж на диференциалите и демултипликатор на скоростната кутия софтроудър разполага с междуосно разстояние от 2,75 метра и обща дължина 4,52 метра.

Интелигентна техника

Концепцията Vision GLK, която ще се различава от стандартния SUV единствено по цвета на каросерията и нивото на обзавеждане, притежава безброй технологични глезотии, сред които тризонов климатроник, "интелигентни" светлини и адаптивно окачване.

Турбодизеловият задвижващ агрегат на студията, извличащ 170 к. с. от 2,2-литра работен обем, е комбиниран със седемстепенен автоматик. Централният диференциал изпраща 45% от въртящия момент към предния мост, а останалите 55% към задния.

Начало на продажбите през есента

Серийният модел от друга страна, чиито продажби ще започнат през есента на 2008 година, ще бъде оборудван първо с шестцилиндрови двигатели - версиите с четири цилиндъра ще се забавят до 2009, когато се очаква и изпълнение само със задно предаване.

Коментари

speed
много добро жалко само че се базира на японска техника.Извод.по не както писаха медиите прилича много на Subaru Forester ot средата на 90-те години и ползва техника от Mitsubishi Outlander дори електрониката е японска например турбина климатик стартер алтернатор-генератор-динамо както искате го разбирайте катализатори Тoyota и не на последно място филтар за твърди частицил.совтуера е Фуджуцу-сименс де да беше само японски ще почти перфектен за немски сюф.

Baro
Rumene vse pak govorim za Suv normalno e malko da e po kvadraten ako ima mng krasiv dizayn kato c-klasata dokolko 6te sa mu vyzmojnostite izvyn pytq?mislq 4e e si dobre SUV-a i X3 e s mng krasiv dizayn oba4e ne e pylnocenen SUV po dobre e za gradskata djungla otkolkoto izvyn pytq..

Rumen
Hubava kola pod1rja 1glovidniq dizain na c klasata no spored men mai sa poprekalili pri c klasata e napraveno malko po zalizano koeto trqbva6e da se vidi i tuk

Baro
da taka e aleksi i az se 4udq kvo pravi Q7 pri ML dokato e i pri klasa na GL? otnosno G-klasata si prav ey tova e djip nomer edn praveno nqkoga i o6te se pravi sled 30godi6no proizvodstvo ve4e..naistina milq 4e za tazi byrkotiq vina imat AUDI..da pusnat Q5 pri ML i X5 a Q3 za X3 i GLK

kontrabant
a megdydrygoto Mercedes MLK su6to e mnogo gotin i sigurno 6te vleze v klasa na x1,q3 i t.n

kontrabant
Преди появата на Q3 обаче, се очаква Audiда пуснат на пазара всъдехода от среден клас Q5 заедно с родственика му Tiguan на сродната компания Volkswagen. :p :-D

aleksi
Baro togava za6o pi6e 4e X5 i Q7 sa edin klas vs se oburka pri tiq djipove. Abe vajnoto e 4e G klasata e nai-qkiq djip praven nqkoga poklon pred nego

aleksi
mn slojno stana Q3 mai be6e ne6o svurzano s platformata na A3. to nali za tva Bmw pravqt X1.Abe ve4e stana mn tejko polojenieto. Az imam takuv vupros za6o Q7 go sravnqvaha vednuj kato konkurent ba Gl, a posle stana ot klasa na Ml

Baro
6tom Q5 6te e na ranga na X3,GLK,Tiguan i drugite?

Baro
xaxa 4akay si..mislq 4e Q5 trqbva da e konkurenciq na X5 i ML ..a Q3 da e na X3 i GLK tuy kato Q7 e dylgo nad 5 metra i e na ranga na Golemite djipove kato GL i Range Rover...a ne v ranga na X5 I ML koito sa s dyljina 4.8 metra..a imam edin bory na Auto Bild za koncepciq na Q3 a tq slu4ayno ako se pusne v prozivodstvo na kogo 6te e konkurenta mng mi e interesen tozi vypros?

zaxa
4akam Q5 togava 6te vidim ZA KVO STAVA NA VAPROS ha-ha-ha

Baro
az nqmam zabelejki...prosto v kompaktniqt SUV segment 6te stane o6te po tqsno nay ve4e za X3 i Tiguan :)

aleksi
emi ima ne6o, koeto mi haresva, ama ima i ne6to, koeto ne mi haresva v kolata. Otzad leko mi prili4a na starara mazda demio. Interesno mi e kakva 6te e amg versiqta.

comments powered by Disqus