Студията, предизвестяваща старта на новата моделна линия, заимства техническата платформа на актуалната C-класа. Концепцията ще бъде показана за пръв път на автосалона в Детройт.
Макар дизайнът на бъдещия GLK да предполага сериозни амбиции за покоряване на непроходими местности, техниката на автомобила е адаптирана по-скоро към условията на съвременната градска джунгла. Лишеният от блокаж на диференциалите и демултипликатор на скоростната кутия софтроудър разполага с междуосно разстояние от 2,75 метра и обща дължина 4,52 метра.
Интелигентна техника
Концепцията Vision GLK, която ще се различава от стандартния SUV единствено по цвета на каросерията и нивото на обзавеждане, притежава безброй технологични глезотии, сред които тризонов климатроник, "интелигентни" светлини и адаптивно окачване.
Турбодизеловият задвижващ агрегат на студията, извличащ 170 к. с. от 2,2-литра работен обем, е комбиниран със седемстепенен автоматик. Централният диференциал изпраща 45% от въртящия момент към предния мост, а останалите 55% към задния.
Начало на продажбите през есента
Серийният модел от друга страна, чиито продажби ще започнат през есента на 2008 година, ще бъде оборудван първо с шестцилиндрови двигатели - версиите с четири цилиндъра ще се забавят до 2009, когато се очаква и изпълнение само със задно предаване.
speed
много добро жалко само че се базира на японска техника.Извод.по не както писаха медиите прилича много на Subaru Forester ot средата на 90-те години и ползва техника от Mitsubishi Outlander дори електрониката е японска например турбина климатик стартер алтернатор-генератор-динамо както искате го разбирайте катализатори Тoyota и не на последно място филтар за твърди частицил.совтуера е Фуджуцу-сименс де да беше само японски ще почти перфектен за немски сюф.
Baro
Rumene vse pak govorim za Suv normalno e malko da e po kvadraten ako ima mng krasiv dizayn kato c-klasata dokolko 6te sa mu vyzmojnostite izvyn pytq?mislq 4e e si dobre SUV-a i X3 e s mng krasiv dizayn oba4e ne e pylnocenen SUV po dobre e za gradskata djungla otkolkoto izvyn pytq..
Rumen
Hubava kola pod1rja 1glovidniq dizain na c klasata no spored men mai sa poprekalili pri c klasata e napraveno malko po zalizano koeto trqbva6e da se vidi i tuk
Baro
da taka e aleksi i az se 4udq kvo pravi Q7 pri ML dokato e i pri klasa na GL? otnosno G-klasata si prav ey tova e djip nomer edn praveno nqkoga i o6te se pravi sled 30godi6no proizvodstvo ve4e..naistina milq 4e za tazi byrkotiq vina imat AUDI..da pusnat Q5 pri ML i X5 a Q3 za X3 i GLK
kontrabant
a megdydrygoto Mercedes MLK su6to e mnogo gotin i sigurno 6te vleze v klasa na x1,q3 i t.n
kontrabant
Преди появата на Q3 обаче, се очаква Audiда пуснат на пазара всъдехода от среден клас Q5 заедно с родственика му Tiguan на сродната компания Volkswagen. :p :-D
aleksi
Baro togava za6o pi6e 4e X5 i Q7 sa edin klas vs se oburka pri tiq djipove. Abe vajnoto e 4e G klasata e nai-qkiq djip praven nqkoga poklon pred nego
aleksi
mn slojno stana Q3 mai be6e ne6o svurzano s platformata na A3. to nali za tva Bmw pravqt X1.Abe ve4e stana mn tejko polojenieto. Az imam takuv vupros za6o Q7 go sravnqvaha vednuj kato konkurent ba Gl, a posle stana ot klasa na Ml
Baro
6tom Q5 6te e na ranga na X3,GLK,Tiguan i drugite?
Baro
xaxa 4akay si..mislq 4e Q5 trqbva da e konkurenciq na X5 i ML ..a Q3 da e na X3 i GLK tuy kato Q7 e dylgo nad 5 metra i e na ranga na Golemite djipove kato GL i Range Rover...a ne v ranga na X5 I ML koito sa s dyljina 4.8 metra..a imam edin bory na Auto Bild za koncepciq na Q3 a tq slu4ayno ako se pusne v prozivodstvo na kogo 6te e konkurenta mng mi e interesen tozi vypros?
zaxa
4akam Q5 togava 6te vidim ZA KVO STAVA NA VAPROS ha-ha-ha
Baro
az nqmam zabelejki...prosto v kompaktniqt SUV segment 6te stane o6te po tqsno nay ve4e za X3 i Tiguan :)
aleksi
emi ima ne6o, koeto mi haresva, ama ima i ne6to, koeto ne mi haresva v kolata. Otzad leko mi prili4a na starara mazda demio. Interesno mi e kakva 6te e amg versiqta.