Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MG Mulan: Китайците пускат съперник на ID.3

16.06.2022 18:43

Компактният електромобил ще се продава във Великобритания под названието MG4

MG представи в Китай електрически компактен модел, прицелен към VW ID.3. На експортните пазари MG Mulan вероятно ще се появи като MG4.

Британският автомобилен производител MG, който от години принадлежи към китайския автомобилен концерн SAIC, пуска на пазара нов компактен автомобил с електрическо задвижване. Хечбекът, който с дължина около 4,30 метра е ориентиран към конкуренти като VW ID.3, вече е представен в Китай. Компактният автомобил, кръстен Mulan, е наследник на MG 3, който се произвежда от 2011 г. Съответно на експортните пазари Mulan става MG4.

MG Mulan/MG 4 е базиран върху електрическата платформа Nebula на SAIC Group. Разчита на задно предаване и литиево-йонни батерии в пода на автомобила. Няма информация за техническите данни на Mulan. MG обещава само ускорение от нула до 100 км/ч за по-малко от четири секунди, което би трябвало да говори за много мощно електрическо задвижване.

Mulan със спортна кройка

MG Mulan поддържа спортен външен вид. Стесняващата се предна част се характеризира със заострени навътре LED фарове в комбинация с големи канали за охлаждащ въздух, оградени от LED дневни светлини отстрани на престилката. Долната, разделена на две паст към радиатора завършва със спойлер. Силни вдлъбнатини над зоните на праговете, както и впечатляващи гънки от ламарина, които излизат от фаровете и задните светлини към средата на автомобила, определят страничния изглед на модела с четири врати. Задната колона е скрита под стъклена повърхност. Още повече прозрачност предлага панорамният покрив, който се простира сякаш без прекъсване от предното до задното стъкло. На ръба на покрива китайците са поставили спойлер от две части. Внушителен дифузор и непрекъсната светлинна лента между задните светлини характеризират изгледа отзад. Допълнителните части, като страничните огледала или отворите на каналите за охлаждащ въздух, са боядисани в черно, подобно на долните части на каросерията. Ефирно оформените джанти от лека сплав разкриват боядисаните в червено спирачни апарати.

Относно зоната на пилотската кабина публикуваните досега снимки позволяват само догадки. Но ако се вгледате внимателно, можете да откриете голям екран в средата на арматурното табло.

Евтин eлектрически компактен автомобил за Европа

Тъй като MG преследва планове за разширяване и в Европа, фирмата планира да продава малкия хечбек в Стария свят. Британският клон на MG вече преговаря с компанията майка в Китай за включването на новия модел в европейското портфолио. MG4 би трябвало да се предлага във Великобритания от четвъртото тримесечие на 2022 г. Следваща стъпка би бил скокът към Континентална Европа. По отношение на цената китайците вероятно ще се позиционират по-ниско от европейските производители.

 

Текст: Ули Бауман
Снимки: MG

Коментари
comments powered by Disqus