Компанията реши да обнови стила си на комуникация, за да направи марката по-достъпна
Michelin стартира нова комуникационна кампания, променяща изцяло начина, по който водещата марка гуми представя ползите за потребителите. Michelin реши да обнови стила си на комуникация, за да направи марката по-достъпна и уместна за клиентите. Концепцията за изграждане на марката акцентира върху създаването на емоционална връзка с потребителите и показва как можете да разчитате на Michelin, когато наистина е от значение да сте на конкретно място.
Поредицата от действителни сценарии показва типични ситуации, които могат да се случат на всеки от нас, когато близките ни
имат спешна нужда да ги подкрепим с физическото си присъствие в напрегнати и емоционални моменти. Млад баща, майка,
приятел прекъсват текущите си занимания и тръгват към важните за тях хора. Те шофират, за да присъстват в моменти, когато те имат най-голяма нужда от тях, и по време на пътуванията си могат да разчитат на своите дълготрайни гуми Michelin, че ще пристигат в пълна безопасност.
Българската аудитория може да види новата кампания по телевизията, включително уебсайта на Michelin на местния език. Кампанията започна на регионално ниво в края на март и ще продължи до края на април. Тя отбелязва пускането на пазара на гумата за леки автомобили MICHELIN CrossClimate+: второто поколение на революционната иновация на Michelin.
За да видите новата реклама и да научите повече за уникалната продуктова оферта на Michelin, включително отзиви от потребители, посетете местния уебсайт на марката.