Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Микелсен е шампион на Европа

25.10.2021 11:31
Микелсен е шампион на Европа

Отнеха победата на Грязин, Йостберг печели официално в Унгария

Седмица, след като спечели титлата във WRC-2, Андреас Микелсен си осигури предсрочно и отличието на Стария континент. Норвежецът имаше кошмарен уикенд в Унгария – първо двигателят му загуби мощност заради проблем с окабеляването, впоследствие спука гума, а в неделя сутрин дори излетя от пътя, но въпреки това стигна до финала шести и взе необходимите за шампионската титла точки.

Предпоследният кръг от ERC бе изпълнен с обрати, след като огромна час от фаворитите за победата имаха проблеми. Развръзката в Унгария обаче дойде едва след церемонията по награждаването.

Николай Грязин (VW Polo R GTI R5) водеше през голяма част от надпреварата, като единствено в петата отсечка предаде лидерската позиция на Ерик Каис (Ford Fiesta R5), и на финала завърши с близо 40 секунди преднина спрямо втория Мадс Йостберг (Citroen C3 Rally2). След официалното награждаване обаче руснакът получи 15 наказателни минути заради това, че не е намалил при инцидента на Норберт Херциг (Skoda Fabia Rally2 Evo).

Унгарецът се движеше на втора позиция, когато на един от десните завой в осмата отсечка излетя от пътя и се заби странично в банкета. В резултат на тежкия удар навигаторът му Рамон Ференц счупи шест ребра, а Херциг се измъкна единствено с мозъчно сътресение.

Грязин се смъкна на 24 позиция след добавените 15 наказателни минути, а Йостберг взе първото място, въпреки че в събота излетя от пътя и прекара близо минута в канаваката. Редом до норвежеца на подиума в Ниреджаза се качиха Мико Марчик (Skoda Fabia Rally2 Evo), който в събота сутрин остана единствено с предно предаване, и шампионът на Унгария Андраш Хадик (Ford Fiesta R5). 

Челната петица допълниха Ефрен Ларена (Skoda Fabia Rally2 Evo), който имаше теоретични шансове да измести Микелсен от първото място в шампионата, и пилотът на MRF Симоне Кампедели (Skoda Fabia Rally2 Evo). Зад шестия Микелсен остана Ерик Каис, който поведе след петата отсечка, но още в шестата спука гума и загуби над две минути. Пълните резултати от надпреварата може да видите тук

Финалният осми кръг от ERC стартира на 18 ноември на Канарските острови.

Коментари
comments powered by Disqus