Нювил, Падън и Сордо остават в отбора въпреки появата на норвежеца
Вицешампионът за 2016 г. Андреас Микелсен официално е заводски пилот на Hyundai . 28-годишният норвежец подписа с корейците за следващите два сезона и ще бъде съотборник на Тиери Нювил, Дани Сордо и Хейдън Падън.
Микелсен ще дебютира зад волана на i20 Coupe WRC още следващия уикенд на рали „Каталуня” като част от предварителната сделка, след което ще завърши сезона със стартовете в Уелс и Австралия. Хейдън Падън ще отстъпи своя автомобил на норвежеца за надпреварата в Испания, а Дани Сордо вероятно няма да кара впоследствие.
Корейците не са обявили конкретните си планове за догодина и дали отново ще участват с три автомобила или ще разширят кампанията си. Ако запазят настоящия формат, то вероятно Сордо и Падън ще споделят третия автомобил, като испанецът ще кара предимно на асфалт, а Падън – на макадам. Нювил и Микелсен ще водят основната атака на корейците.
„Още преди първото рали с отбора мога да кажа, че се адаптирах бързо. Видно е, че влизам в един първокласен тим и ще имам реалистични шансове да се боря както за титлата при пилотите, така и при производителите”, коментира Микелсен в официалното съобщение на Hyundai.
„Нямам търпение да помогна за осъществяването на тези цели още на рали „Монте Карло” следващата година, както и да вляза в борбата за титлата.”
Пилотската линия на Hyundai за догодина вече е напълно ясна. Вчера корейците дори обявиха, че претендентът за титлата в ERC при младежите под 27 години Яри Хутунен ще се присъедини към новосформираната им младежка програма.
При останалите три тима обаче има големи въпросителни. Citroen преследва Ожие, който може би няма да остане в M-Sport, ако Ford не влезе директно в шампионата, а Toyota междувременно се опитва да привлече към екипа си От Танак. Младата звезда на M-Sport е най-приятната изненада този сезон и все още има шанс в спора за титлата с Ожие и Нювил.