Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Микелсен тества Citroen C4 WRC

15.09.2008 13:31

Един от най-обещаващите млади рали пилоти в световния шампионат Андреас Микелсен се качи зад волана на Citroen C4 WRC. 19-годишният норвежец изрази задоволството си от поведението на автомобила, но подчерта, че ще има ясна програма за сезон 2009 едва, след като се срещне с конкурентните тимове на Ford и Subaru.

През този сезон Микелсен участва в Световния рали шампионат с ограничена програма от осем старта зад волана на Ford Focus RS WRC версия 2007. Младокът демонстрира впечатляващо темпо, като в Швеция намери място сред петимата най-бързи, което провокира предположенията, че през 2009 година ще го видим в ролята на заводски пилот.

Миналия четвъртък Микелсен тества два C4 WRC във Франция. Сутринта норвежецът кара близо 80 километра на асфалт с машината, която Конрад Рауенбах използва на рали „Германия”, а следобед седна зад волана на подготвения за макадама в Нова Зеландия C4 WRC на Урмо Аава.

„На асфалт автомобилът се държи прекрасно, той просто е направен за такава настилка”, коментира Микелсен. „Сцеплението е страхотно, в завоите влизам така, сякаш карам карт. Поведението на колата е много прецизно. Спецификацията за макадам също ми направи добро впечатление, но не чак толкова голямо. Мисля обаче, че това е в резултат от настройките. Предпочитам по-меко окачване, а това беше изключително твърдо. Карал съм Ford през целия си живот, така че е нужен и известен период на адаптация.”

След теста Микелсен допълни, че все още обмисля вариантите си за следващата година. „На този етап нищо не е окончателно. Ето защо решихме да се свържем със Citroen и да изпробваме автомобила им. След първите няколко опита съм оптимистично настроен, но следващата седмица имаме уговорена среща със Subaru, а после и с Ford. Иска ми се да прегледаме добре евентуалните опции за догодина.”

Тази година Микелсен допълва програмата си във WRC със стартове от норвежкия рали шампионат. 19-годишният пилот има шанс да спечели титлата в края на месеца, като основният му претендент за отличието е Мадс Остберг.

Догодина именно Остберг ще кара за новосформирания втори тим на Subaru – Adapta. Микелсен обаче не вярва двамата да станат партньори . „Много малко вероятно е. Разбира се, има някаква възможност, но засега нямам намерение да правя подобен избор. Надявам се да финализирам програмата си за догодина в рамките на следващите месец – два.”

Коментари
comments powered by Disqus