Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MINI Cooper S Countryman: Повече свежест

21.05.2021 11:42

Зад волана на обновения компактен SUV на британската марка

Времето, когато въпросът дали марката MINI наистина се нуждае от SUV модел и дали това ще разводни философията й отдавна не стои на дневен ред. Първо защото Countryman още с първото си поколение показа, че е достатъчно близо до това, което хората намират за ценно в традициите на култовия британски производител, и второ, тъй като делът на продажбите му е толкова солиден, че днес настоящето на компанията изглежда немислимо без подобен тип продукт. И трето, защото автомобилните категории като че ли почти окончателно престанаха да бъдат това, което бяха, а SUV и кросоувър моделите завладяха дори сегменти, които допреди няколко години изглеждаха защитени от подобна инвазия.

Обновен отвън и отвътре

Неотдавна отличаващият се с пъргава управляемост и нестандартен дизайн Countryman беше подложен на частично обновление. Погледът отвън говори за съвсем дискретно обновяване с промени по предната решетка, престилките, и светлините, като в последния случай новостите са по-сериозни и засягат не само стоповете с дизайн Union Jack. Сега предните LED светлини са серийни, такива са и LED светлините за мъгла, а срещу доплащане се предлагат адаптивни матрични LED светлини – за максимално осветяване на пътя без заслепяване на останалите участници в движението. Както отвън, така и отвътре шофираният от нас автомобил е украсен с декоративни елементи, които са част от широкообхватната програма за индивидуализация на марката - MINI yours. В интериора освен някои допълнителни функции, както и разширени възможности на инфо-развлекателната система, откриваме дигитални контролни прибори. Интелигентната система за трансформация на задните места е съхранена, като благодарение на това и в комбинация с разумното оползотворяване на вътрешния обем моделът продължава да се представя като един забележително функционален и просторен предвид външините си размери автомобил. Качеството на материалите е доста приятно, но типично за марката, ако искате автомобилът да изглежда наистина добре, ще трябва да доплатите за доста опции.

На пътя

Нещото, с което Countryman се откроява най-силно сред многобройните си конкуренти, паред с ненаподобимия си стил, разбира се, несъмнено е неговото пътно поведение, което съчетава впечатляваща стабилност с почти спортна управляемост. Това продължава да бъде факт и след фейслифта - кормилното управление е изключително прецизно и приятно директно, доближавайки се доста плътно до идеята за картинг-усещане, която е толкова характерна за марката. Същевременно комфортът на возене също не е за подценяване, а магистралните преходи преминават неочаквано неусетно. Трудно може да се каже нещо критично и за задвижването - мощният двулитров бензинов турбомотор все така радва със спонтанните си реакции при подаване на газ, мощна тяга и ефектен звук, а автоматикът върши работата си почти незабележимо - в добрия смисъл на израза. Двойното задвижване осигурява добро сцепление при неблагоприятни метеорологични условия, а върши и добра работа при движение извън асфалт, където Countryman също е доста добле подготвен благорадение на приличния си клиренс и късите надвеси отпред и отзад.

Текст:
Божан Бошнаков
Снимки: Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus