Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MINI Countryman: На село

21.01.2010 09:37

BMW публикува пълните технически характеристики и множество фотографии на MINI R60. Официалното име на модела ще бъде Countryman, а не Crossman както предварително предполагахме.

Дългият 4097 милиметра автомобил ще предлага избор между пет различни мотора, като всички те са редови четирицилиндрови с работен обем от 1,6 литра. Бензиновите версии са три, докато дизелите – два. Базовата дизелова модификация MINI One D Countryman генерира скромните 90 к. с. и 215 Нм, достатъчни единствено за ускорение от 0 до 100 за 13,2 секунди и максимална скорост 170 км/ч. Вторият дизел, който работи под капака на MINI Cooper D Countryman, изпълнява класическия спринт за 10,9 секунди при максимална скорост от 180 км/ч благодарение на своите 112 к. с. и 270 Нм.

Трите бензинови версии започват с MINI One Countryman. Двигателят на BMW, оборудван със системата за променлив ход на клапаните VALVETRONIC, генерира в базовата си модификация 98 к. с. и 153 Нм, в резултат на които новият MINI ускорява до 100 км/ч за 12,7 секунди при максимална скорост от 175 км/ч. Cooper версията се радва на 122 к. с. и 160 Нм (10,5 сек и 190 км/ч), а топизпълнението Cooper S Countryman получава 184 к. с. и 240 Нм, благодарение на които спринта от 0 до 100 км/ч е възможен при наличието на 7,6 секунди. Максималната скорост в тази версия достига впечатляващите за подобен модел 215 км/ч. На този етап не е ясно дали ще има изпълнение John Cooper Works.

Старт/стоп опцията, системата за регенериране на спирачната енергия, индикаторът за смяна на предавките и интелигентният контрол върху помощните системи на двигателя гарантират високата ефективност на новия Countryman. Разходът варира от 4,3 до 6,3 литра в зависимост от мотора при емисии CO2 от 113 до 146 грама за километър пробег, като значение има и изборът на скоростна кутия. Опциите са две – шестстепенна механична и шестстепенна полуавтоматична.

Окачването е тип McPherson отпред и многозвенно отзад, като MINI предлага и спортна версия с 10 мм по-нисък просвет. Двойното предаване с електроннохидравличен централен диференциал е опция, като стандартно разпределението на въртящия момент между предната и задната ос е 50 към 50, но при нужда 100% могат да бъдат прехвърлени към задната. Стандартно моделът получава 16-цолови колела (за Cooper S Countryman 17-цолови), но в пакета с опциите влизат дори и такива с диаметър 19 цола.

Петвратият Countryman се предлага с четири индивидуални седалки по подобие на Crossover Concept и Beachcomber Concept, но по желание на клиента отзад може да бъде инсталирана триместна седалка, като това не се заплаща. При втория вариант обаче системата с централна конзола, върху която на модулен принцип мога да се разполагат различни отделения и уреди, едва ли присъства. Багажникът е с обем от 350 литра, но при нужда може да нарасне до 1170 литра при свален заден ред седалки. В пакета с опциите влизат още панорамният стъклен покрив, адаптивните светлини, стъклата с подгряване, Bluetooth, сателитната навигация, висококачествената аудиосистема и тегличът.

На този етап няма информация за цената. MINI Countryman ще бъде представен пред публика на автосалона в Женева в началото на март.

 

Коментари
comments powered by Disqus