Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MINI Coupe: Клонираните атакуват

21.06.2011 10:08

След близо две години чакане MINI най-накрая показа серийната версия на своето купе. В Европа моделът ще се предлага с четири двигателя в мощностния диапазон от 122 до 211 к.с.

Концептуалната версия на MINI Coupe дебютира преди две години на автосалона във Франкфурт и провокира сериозен интерес, което от своя страна стана и причина за появата на серийния модел. Той е запазил всички характеристики на своя „първообраз“, дори и въздуховодите в задната част на праговете и се отличава от стандартния MINI по агресивната странична линия, изтеглените силно назад челни колони и стилно оформения покрив.

Друга съществена разлика спрямо хечбека е, че окачването е свалено с цели 52 мм по-близо към земята. Направени са и някои други корекции на шасито, които трябва да гарантират отличната управляемост и стабилност на модела при по-динамично шофиране. В допълнение тракшън контролът е сериен, а в списъка с екстрите попада електронно управляваният самоблокиращ се диференциал (стандартен за JCW спецификацията). Друг любопитен момент около купето на MINI е, че задният спойлер е активен и при скорост от 80 км/ч и нагоре се отваря, за да повиши нивата на аеродинамично притискане.

Четири ще бъдат двигателите за европейския пазар. Базовата версия MINI Cooper Coupé ще получи 1,6-литровия атмосферен мотор с 122 к.с. и 160 Нм, докато другите два бензинови двигателя са с принудително пълнене - MINI Cooper S Coupé (184 к.с. и 240 Нм) и MINI John Cooper Works Coupé (211 к.с. и 260 Нм). Специално при последния ускорението от 0 до 100 км/ч е сведено до 6,4 секунди, а максималната скорост достига 240 км/ч.

В Европа купето на MINI ще може да се поръча и с дизелов двигател за разлика от Северна Америка, където само бензниновите мотори са на почит. Напълно логично MINI Cooper SD Coupé (143 к.с. и 305 Нм) е най-икономичната версия, тъй като при нея разходът е сведен до 4,3 л за 100 километра пробег. И въпреки това динамичните й характеристики съвсем не са за пренебрегване – ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,9 секунди и максимална скорост от 216 км/ч.

Салонът на новия модел е двуместен, което е дало своето положително отражение върху багажното отделение, нараснало на 280 литра. Неговият капак пък може да се отвори директно от седалката на водача или от тази на спътника му. В цялостното оформление на интериора изненади няма, като конфигурацията на таблото с централно разположения масивен скоростомер е запазена.

На този етап няма официална информация за цената.

Коментари
comments powered by Disqus