Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mini: Hовият стар познат

27.11.2006 17:11

От месец ноември на пазара излиза новата генерация на Mini. Философията на автомобила практически се припокрива с тази на предшественика, но външността, интериорът и основната част от техниката са съвсем нови.

Всъщност на пръв поглед промените спрямо появилото се през 2001 г. издание на модела изобщо не са много. Така и трябва да бъде, тъй като според едно изследване над петдесет процента от клиентите на марката са избрали своя автомобил именно заради дизайна. Обърнете внимание – дори при италианската икона Alfa Romeo този дял възлиза на “едва” една четвърт... Mini е и си остава култов автомобил, но независимо от това в дизайна на новото поколение се забелязват редица нови детайли. От досегашния модел са заимствани технологичната платформа и основната структура на напълно поцинкованата каросерия, но не и външната “опаковка”.

Цялото увеличаване на дължината

със седем сантиметра се пада на предната част – от една страна, за да се осигури достатъчно място за новите четирицилиндрови двигатели, и от друга, за да се изпълнят изискванията за безопасност на пешеходците. Интериорът е съхранил досегашния си характер, но регистрира сериозен качествен скок по отношение на използваните материали и изработката, и това личи от всеки детайл, например този път декоративните апликации са направени от истински алуминий или дървесина, а не от техни пластмасови имитации. Достъпът до седалките от втория ред е сравнително безпроблемен, пасажерите там се радват на достатъчно място за главите си, но пространството за краката си остава все така силно ограничено. Арматурното табло привлича погледите най-вече с ексцентричния скоростомер, но показанията му продължават да се четат все така трудно. Две групи от оригинално изглеждащи превключватели от самолетен тип (една на централната конзола и една на тавана) придават на кокпита класическа атмосфера.

На конструкторите на Mini този път им се е удало да придадат на своето творение достатъчна доза спортен дух, без да вредят на комфорта – специално вариантът Cooper S изглежда значително по-зрял, отколкото стария модел.

Основната настройка на окачването

е по-мека отпреди, а ходът на пружините е увеличен с осем милиметра, което спомага за по-плавното преминаване през неравности. При бързо преминаване на завои задницата леко и за кратко “наднича”, но бързо се стабилизира отново. И все пак за един автомобил с предно предаване изглежда почти невероятно, че вместо към недозавиване показва склонност към презавиване. Електронната стабилизираща програма ESP се предлага само срещу доплащане, което с оглед на високите стандарти за безопасност на концерна BMW изглежда крайно необяснимо…

Коментари
comments powered by Disqus