Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Миниванът Nissan Serena показва смело ново лице

18.07.2019 16:14

Сред най-популярните автомобили в Япония през 2018 г. е на четвърто място с 99 865 продажби

Петото поколение на минивана Nissan Serena (C27), лансирано през 2016 г., претърпя първото забележимо обновяване на дизайна. Радиаторната V-Motion е изцяло прекроена в известната форма-фактор, докато в топ версията Highway Star тя се състои от седем реда и колони с хромирани ламели. Въпреки че светодиодната оптика остава двуредна, тази особеност е изравнена и не прави впечатление. По-агресивната предна броня напомня на Toyota Alphard.

В списъка на най-популярните автомобили в Япония през 2018 г. Serena е на четвърто място с 99 865 продадени автомобила (+ 18,3%). Цените започват от 2 440 800 йени.

Увеличените светлини са свалени по-долу за плъзгащата се врата. Графиките сега са много по-ефективни. Новата броня прилича на стъпала. Палитрата на каросерията е допълнена с цветовете Sunrise Orange (на снимката) и Dark Metal Grey. (Снимката илюстрира автоматичното спиране като част от системата ProPilot.)

Вътре всичко е както преди, дори салонът не е станал по-разнообразен. На снимката е показан хибридът e-Power: селектор за електромеханична ръчна спирачка и синьото осветяване на бутоните е само за него.

Очевидно задвижването на Serenaса остава същото. Базовият хибрид е оборудван с 2,0 бензинов четирицилиндров двигател  (150 к.с., 200 Нм), електрически двигател с мощност 1,9 Квт (2,6 к.с., 48 Нм) и вариатор. Вторият вариант е системата e-Power, при която трицилиндровият двигател 1,2 (84 к.с., 103 Нм) действа като генератор, а задвижващият електромотор генерира 100 кВт (136 к.с., 320 Нм). Продажбите на актуализирания миниван започват преди края на лятото.

Коментари
comments powered by Disqus