Елитната марка изпробва нова версия на своя суперавтомобил
Предницата на заснетия проотип е почти идентична с тази на Chrion Super Sport 300+, който през септември 2019 година постави рекорд за най-висока скорост на сериен автомобил, достигайки 490,5 км/ч. Единствената промяна в оформлението на предната част е наличието на допълнителен отвор под основната радиаторна решетка. Всички останали детайли са аналогични с рекордната версия на модела.
Без удължена аеродинамична задница
Доста повече промени личат в задната част: заснетият автомобил няма удължената аеродинамична задница на 300+. Вместо това виждаме класическия завършек на Chiron, допълнена от нов дифузор и централно разположени овални ауспухови накрайници. Самите ауспухови тръби са с дизайн, който е нещо средно между тези на Chiron и накрайниците на версията Pur Sport.
Какъв точно модел виждаме на снимките ли? Съвсем откровено казано, ние също не знаем. Възможно е да става дума за уникат, който е направен по поръчка на определен клиент. Възможно да е прототип, на който да се тестват определени технологични или аеродинамични компоненти, или пък да става дума за скъсен вариант на Super Sport 300+ без удължената задница.
Тук е мястото да припомним, че Bugatti Chiron 300+ се произвежда в лимитиран тираж от 30 екземпляра. Вариантът с удължена с 25 сантиметра задна част се задвижва от познатия W16 двигател с работен обем осем литра. Агрегатът изпраща 1600 конски сили към коляновия вал – със 100 к.с повече от "стандартния" модел. Среще доплащане може да бъде премахнато ограничението на скоростта, но колко е официалната максимална скорост все още не е съвсем ясно. В Германия Chrion 300 + има начална цена 4,2 милиона с ДДС.