Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi ASX 2017: С визуална идентичност Dynamic Shield

30.09.2016 10:28
Mitsubishi ASX 2017: С визуална идентичност Dynamic Shield

Ефектните контури от двете страни на радиаторната решетка обгръщат като щит емблемата

Само няколко седмици преди появата на европейския пазар, промененият ASX вече бе представен на автомобилното изложение в Париж 2016, демонстрирайки поредната интерпретация на новата визуална идентичност Dynamic Shield на Mitsubishi.


С произведени над 900 000 автомобила от 2010 година насам, ASX се превърна в глобален успех за Mitsubishi Motors Corporation (MMC) и своевременен отговор на компанията в постоянно увеличаващото се предлагане на SUV-ове от C-сегмента.

Европа е вторият по големина глобален пазар за този модел, където ASX заема стабилно второ място по продажби на Mitsubishi Motors след лидера Outlander.

Mitsubishi Motors използва тази стабилна основа за по-нататъшно успешно представяне на базата на постоянно развитие на модела, за да отговори на тенденциите на пазара и изискванията на клиентите, в съответствие с еволюцията на марката.

Визуална идентичност

Демонстрирайки плавен преход към следващото поколение автомобили на Mitsubishi Motors, ASX 2017 е с новата визуална идентичност на MMC – т.нар. Dynamic Shield.


Визуалната концепция Dynamic Shield, която бе демонстрирана в Outlander PHEV Concept-S 2014, символизира присъщите на SUV-овете на Mitsubishi Motors функционалност и надеждна сигурност. Ефектните хромови контури от двете страни на радиаторната решетка обгръщат като щит емблемата с трите диаманта и създават усещане за 3D движение.

При ASX дизайнът на предната броня е променен, за да бъдат интегрирани хромираните елементи, докато централната част е затъмнена като при New Outlander (вижте скицата по-горе) или eX-Concept. Горната част на решетката вече е с тънки черни хоризонтални ламели и се слива с фаровете, създавайки интегрирана визия.

Ново оформление на предницата е израз на уважение към историята на марката и е в съответствие с концепцията “Формата следва функционалността”. Това визуално решение е базирано на дизайна на страничните протектори на броните при предишните модели на Pajero/Montero/Shogun, осигуряващи уникално чувство за защитеност както за хората, така и за самия автомобил. В това отношение дизайнът на предната част на автомобила отразява историята и свързаната с нея еволюция.

Освен новия дизайн на предницата, европейската версия на ASX 2017 се отличава също така с антена тип “перка на акула”, облицовка на задната седалка, която осигурява по-стабилна опора на тялото, както и нови материали за изработка на седалките.

Тези козметични промени са само допълнение към направените напоследък подобрения в предлаганата в Европа версия на ASX:

-    Нов 1,6 Turbo Diesel 114 к.с двигател (със системи Auto Stop & Go, 6 M/T, варианти 2WD и 4WD)
-    Удължаване на сервизните интервали до 20 000 км
-    Ново оборудване (18-инчови многоспицови алуминиеви джанти, акценти в пиано черен лак върху волана, автоматично затъмняващо се огледало за обратно виждане и др.

Коментари
comments powered by Disqus