Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi ASX: Втора младост

30.03.2020 09:43

Зад волана на обновения вариант на най-стария модел в гамата на Mitsubishi

Моделът ASX е част от гамата на Mitsubishi вече повече от десет години. Навремето той стана технологичен донор за направата на Peugeot 4008 и Citroen C4 Aircross, които вече доста отдавна са част от историята на френския концерн PSA. С годините неговата популярност съвсем логично намаля, но не изчезна напълно. За съжаление японската марка не успя да разработи изцяло нов негов наследник - докато Outlander и Eclipse Cross в момента са съвсем на висотата на времето, ASX остана някак "между другото".

Един познат SUV с освежена визия

Наскоро Mitsubishi все пак подложи ASX на фейслифт, който в определена степен се очаква да съживи интереса към модела. Обективно погледнато, автомобилът не e за подценяване и все още има какво да предложи на купувачите си. На първо място трябва да споменем модернизираната външност на автомобила - предницата е получила доста динамична стилистика, издържава в стила, започнат от Eclipse Cross и доразвита от пикапа L200. Четирите допълниелни светлини в бронята са детайл, който за мнозина може би изглежда леко озадачаващо, но пък не може да се отрече, че е интересен сам по себе си. В профила и задната част на автомобила оформлението е претърпяло само леки козметични промени.

Доста просторен отвътре

Вътре ви очаква доста приличен предвид външните размери на автомобила полезен обем, както и доста широки и удобни седалки отпред. Атмосферата, нека го кажем така, ще допадне на хората, които харесват японските интериори от 90-те години и първото десетилетие на новия век. Тоест - тук ще видите бутони и елементи, които може да изглеждат до болка познати, може да са доста "ретро", може да не са грабващи окото на вид, но реално погледнато функционират чудесно. И по всяка вероятност са в състояние да продължат да работят по същия начин още дълги, дълги години. При върховото ниво на оборудване Intense получавате и симпатични елементи като кожена тапицерия с червени шевове и черен таван, които изглеждат наистина добре.

Повече комфортен, отколкото пъргав

На пътя се усеща доста ясно, че това е SUV от старата школа. Накланянето на каросерията е осезаемо, управлението е леко, но не и директно. Общо взето ако държите на спортния стил на шофиране, това не е вашият автомобил. Ако обаче държите повече на комфорта и на известната независимост от състоянието на пътищата, която ви дава високия клиренс, то ASX не е никак лош избор, тъй като возията му особено по разбити пътища е радващо добра.

Уравновесено задвижване

Единственият предлаган за модела двигател е двулитров бензинов със 150 к.с., като клиентите могат да избират между механична или CVT трансмисия, както и междду предно и двойно предаване. Точно тук идва още един коз за модела - възможността за поръчване на задвижване на четирите колела - нещо, което отдавна вече не се подразбира при компактните SUV. Именно в такава модификация беше и изпробвания екземпляр - системата 4х4 осигурява надеждно сцепление, а за по-напрегнати ситуации има и режим за фиксиране на предавания между двата моста въртящ момент в съотношение 50:50. Иначе съчетанието между задвижващия агрегат и безстепенната трансмисия е белязано повече от уравновесен характер, отколкото от изявен динамичен талант - но в крайна сметка това приляга на цялостния замисъл на автомобила.

Иначе по отношение на цените моделът е разумно позициониран - базовият модел с предно задвижване и предно предаване започва от 40 000 лева, най-достъпният вариант с двойно задвижване стартира от 46 490 лева.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Mitsubishi

Коментари
comments powered by Disqus