Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV: Бяла тишина

26.11.2021 15:58

След Outlander, Mitsubishi вече предлага и модела Eclipse Cross във версия plug-in хибрид

Освен с обновена външност, включваща рестилизирано оформление на предната и задната част на автомобила, Eclipse Cross вече може да се похвали и с напълно ново хибридно изпълнение. В реални условия на експлоатация с него е възможно напълно спокойно да се изминат някъде между 45 и 50 километра само на ток, без да се налага човек да прибягва до някакъв неестествен стил на шофиране от гледна точка на твърде пестеливо боравене с тяговия педал. Вариантите за зареждане на акумулаторната батерия са два – на обществена станция с прав ток за около половин час (така се зареждат 80 процента от батерията), а за да заредите посредством нормален домакински контакт ще са ви необходими приблизително пет часа.

Как се усеща иначе хибридната система във всекидневието? Когато в батерията има достатъчно заряд, потеглянето е почти винаги изцяло на ток. Когато се движите без тяга, Eclipse Cross PHEV често изключва своя ДВГ и по този начин не само се намалява разхода на гориво, но и се рекуперира енергия, която бива съхранявана в батерията. Взаимодействието между различните типове задвижване минава под знака на наистина впечатляваща хармония. Тягата при пълна газ също е солидна благодарение на ефективната помощ от страна на електромоторите. Приятна изненада е фактът, че дори при пълно форсиране шумът от 2,4-литровият четирицилиндров бензинов мотор никога не става твърде натрапчив – още един показател, по който Outlander PHEV успява да се открои положително сред голяма част от противниците си. Режимите на задвижването, между които водачът може да избира, са общо пет – Eco, Normal, Lock, Snow и Sport.

Иначе моделът печели симпатии с неща, които вече познаваме добре от стандартните варианти на Eclipse Cross – като например открояващата се сред масата външна стилистика, сполучливата ергономична концепция в интериора, удобните седалки и приятния комфорт на возене.

Текст:
Божан Бошнаков
Снимки: Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus