Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Fuso Canter 7C15: Японец с италианско сърце

21.01.2010 07:42

Чрез новия трилитров турбодизелов двигател лекотоварният камион покрива нормите за отработили газове Euro 5 и EEV. С мощност от 150 к. с. 7,5-тонният Fuso е отлично попадение за транспорт в града.

В Daimler никой не обича да говори на тази тема: новият турбодизелов двигател 4Р10 не идва от заводите на щутгартския гигант. Досегашният 4,9-литров четирицилиндров двигател Canter, който германците правеха в Щутгарт, създаде големи трудности с влизащата в сила норма за отработилите газове Euro 5. Ето защо новият силов агрегат, туптящ в сърцето на малкия японец, вече идва от Италия. Той е разработен от специалистите на Fiat Powertrain Technologies, които са отговорни и за двигателите в новите Iveco Daily.

Има няколко основателни причини, които са подтикнали германските инженери да се доверят напълно на италианските си колеги. Иначе казано, новият двигател притежава удивителна сила, висока еластичност и ниска консумация на гориво. И като добавка към добрите динамични показатели работата на двигателя не изисква добавката AdBlue.

Първият тест на 7,5-тонния камион по пътищата във и около Мюнхен потвърдиха афишираната от Daimler способност на товарния Mitsubishi Fuso с лекота да се справя със стръмни наклони. При нашата тестова обиколка товарът беше 1,5 тона, но по никакъв начин не усетихме „учестен ритъм” в италианското „сърце” на японеца. Изреждането на предавките е неусетно благодарение на трансмисията ZF. Малък недостатък на фона на добрите впечатления е недотам добрата работа на стандартната моторна спирачка при спускане. За товари от 1,5 тона, мощност от едва 50 кВт (68 к. с.) при 1500 оборота е напълно достатъчна, за да укроти полегатите склонове във и около Мюнхен. Разбира се, в Европа има и далеч по-сериозни по отношение на наклона пътища. Що се касае до мощността на двигателя то трите варианта на агрегата 4Р10 за лекотоварния камион предлагат далеч повече „коне” в запас: от 130 до 175 конски сили.

Ниското тегло на Fuso Canter винаги е било от първостепенно значение при избора от страна на клиентите. В последното изпълнение на Canter теглото на шасито отново не надвишава 180 кг. Ако ви е необходим по-голям вариант на лекотоварния автомобил, то може да поръчате вместо С-кабината по-тясната с 30 см кабина S.

Текст: Томас Розенбергер, Десилав Григоров
Снимки: Daimler

Коментари
comments powered by Disqus