Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Lancer EVO: Generation X

10.01.2007 16:01

Еволюцията на Evolution продължава и на сцената излиза вече десетото му поколение. Mitsubishi представи на автосалона в Детройт прототипът X, който е извънредно близък до бъдещата генерация на култовия спорстист Lancer EVO.

Както нормалните версии на Lancer, оптиката на новото EVO се ориентира към студията  Concept-X, която Mitsubishi показа на Tokyo Motor Show през 2005 г. Общите черти с концептуалната разработка могат да бъдат открити в характерната двойна предна решетка, или въздухозаборниците, напомнящи са самолетостроенето. Разбира се, версията EVO съществено се отличава от останалите представители на моделното семейство по някои изключително характерни детайли. Например предната част е станала още по-агресивна, във външните огледала са интегрирани LED-мигачи, а задният капак е коронясан от масивен и могъщ спойлер, който без съмнение привлича лавина от погледи върху себе си, точно както правят това задният дифузьор и хромираните „дула” на накрайниците на изпускателната система. Спортното окачване е с чувствително намален клиренс, а колелата са с диаметър 20 цола.

Интериорът продължава външната линия в значително по-голяма степен, отколкото при предишните издания на екстремния спорстист. Тапицираните с алкантара седалки имат състезателен характер, а таблото изобилства от апликации от истински алуминий. Наред с това,  Mitsubishi комбинира екстремното удоволствие с напълно прилична пригоденост за всекидневна употреба – моделът предлага серийно климатроник, висококласна аудиосистема, навигационна система и напълно задоволителен комфорт на возене. За любителите на състезателните емоции е предвиден и хронометър на централната конзола, който е в състояние да засича времена за изминаване на обиколки, определени отсечки и т.н.

Изобилие от мощ, предавана към всички колела


Техническата страна на EVO X е станала по-съвършена отвсякога. Задвижването е поверено на изцяло нов двулитров турбодвигател, използващ алуминиев цилиндров блок, който сам по себе си спеспява 20 килограма тегло, а едновременно с това позволява постигането на по-нисък център на тежестта. Мощта на двигателя се предава на всички четири колела чрез системата за перманентно пълноприводно задвижване Super-All Wheel Control (S-AWC), чиито изумителни възможности се подкрепят и от действието на многобройните електронни системи за сигурност.


Новости има и по отношение на предавателната кутия. Наред с конвенционалната петстепенна механична трансмисия, в бъдеще Mitsubishi ще предлага EVO X и с автоматична трансмисия, чиито шест степени могат да бъдат сменяни ръчно от планките на волана.

Първите серийни екземпляри на новата EVO-генерация ще бъдат при дилърите на марката в началото на 2008 г.

Коментари
comments powered by Disqus