Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST: Бърз и яростен

22.05.2009 12:18 6
6
2571847130

Японският гигант Mitsubishi ще представи на пазара в Англия нова версия на спортния си седан Lancer Evolution X.

Mitsubishi Cars в Англия добавя още един модел към обширната гама на Evolution X. На британския пазар вариантите на Evo X се обозначават с FQ, следван от цифра, която маркира конските сили.

Стандартно FQ-330 ще се продава с 6-степенната автоматична скоростна кутия с два съединителя SST (Twin-Clutch Sports Shift Transmission). Мощността на двулитровия турбомотор е нараснала на 329 к. с., а въртящият момент от 437 Нм се достига при 3500 оборота в минута. Това е с цели 29 к. с. повече от FQ-300 SST, но и с 25 к. с. по-малко от струващият 39 990 паунда FQ-360. Задвижването е на четирте колела, а системата S-AWC (Super All Wheel Control) гарантира максимално сцпеление с пътната настилка.

За увеличаването на мощността инженерите са променили смукателната и изпускателната системи, интеркулера и  електрониката на мотора. Така ускорението от 0 до 100 км/ч става само за 4,4 секунди, а максималната скорост е 249 км/ч.

В стандартното оборудване влизат 18-цоловите колела, спирачки Brembo, адаптивни ксенонови фарове, спортни предни седалки Recaro, Bluetooth връзка, сателитна навигация с твърд диск и аудиосистема Rockford с портове за iPod и MP3. Предлагат се четири цветови оформления на екстериора - Cool Silver, Orient Red, Lightning Blue и Phantom black.

Цената на Mitsubishi Lancer Evo X FQ-330 SST в Анлия е 35 990 паунда.

Коментари

Beowulf
а знаете ли FQ отпред какво означава, Fucken Quick и това е факт, не майтап ;)

editor
BAT_J, благодаря за проверката. Става въпрос за техническа грешка. Няма как Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST да е 229 к. с. , след като индексът е 330.

BAT_J
Аз май подраних с проверката...истинската стойност е 329 к.с

BAT_J
Такова време за ускорение наиситина е доста оптимистично явно теглото наистина е доста ниско а предването на въртящия момент към четирите колела доста оптимизирано. Склонен съм да повярвам най-вече заради цената от над 100 000 лева, но ще помоля редактора да провери дали стойността от 229 к.с е коректна при положение че дори стандартното ЕВО е по-мощно, а има по-слабо ускорение.

колзер
Всичко зависи от теглото :) опел спийдстер, който ползва шасито на лотус елиз, вдига 0-100 за 4,0 секунди. Двигателят 2 двулитров с 200 коня, а теглото около 950 кг.

potrebitel
230 коня ускорява зя 4,4 сек? Абсурд, конете май са повече?

comments powered by Disqus