Още преди официалната премиера в Токио през октомври тази година, Mitsubishi публикува снимка с интериора на американската версия Lancer MR, както и няколко други фотографии, изобразяващи външността на Lancer GSR - японското издание на Evoltion X. Автомобилът практически е почти идентичен с показания през януари 2007 в Детройт Prototype X.
И двете изпълнения са задвижвани от двулитров четирицилиндров турбодвигател, който развива 295 к. с. и предава мощността си към четирите колела посредством нова система за двойно предаване.
Може би една от най-интересните технически решения в Evo MR е използването на изцяло нова секвенциална трансмисия с два съединителя SST, вместо петстепенната механична предавателна кутия в GSR.
Тъй като Evo X ще ускорява от 0 до 100 (приблизително за пет секунди) по-бавно от своя предшественик, от него се очаква да компенсира с по-добро сцепление и усещане за контрол.
Lancer4e
митцубишито трепе коня!!!
trejo
samo EVO 9....tova e istinata
lamborghini miura sv
Даа така е! При спортните коли максималната скорост и сприната от 0 до 100 имат по-малка тежест от общоприетоо! Максималнотот странично ускорение(натоварване) в завой, еластичността и спирането са по-вайни за една бърза обиколка ( и пилотът също;) )
Ценител
Та това ЕВО не е драгстер та да се притесняваме, че е с няколко микросекунди по-бавно в дисциплината 100 км/ч от място от предишното-хаха. Ще му бъзикнат компютъра ако искат,но не искат- явно трябва им мощност в средния обхват