Mitsubishi ревизира моделната палитра на Pajero за 2015 година. Основният акцент е оборудването – технически не се променя нищо
С новата моделна година се сменят наименованията на нивата на оборудване на Pajero, които се адаптират спрямо останалите серии. Базовата версия Pajero с три врати е оборудвана с автоматичен климатик, дистанционно централно заключване, електрически прозорци и радио със CD плейър и MP3 функция. Допълнителните промени на новия модел 2015 са нови, 17-цолови алуминиеви джанти, централна конзола с място за предмети и визия в черно, както и отопляеми външни огледала и долно осветление в предната и задна част на купето и сребристи рамки на вентилационните отвори.
Нови са също така боядисаните в цвета на купето уширения на калниците, които досега бяха налични само при версиите с пет врати. Предни странични въздушни възглавници и въздушни възглавници за главите на двата реда седалки допълват оборудването, освен това на борда има и USB порт, както и сгъваем стратерен ключ.
По-висококачествено оборудване за Mitsubishi Pajero
Второто ниво на оборудване за Mitsubishi Pajero носи наименованието "Plus" и предлага 18-цолови алуминиеви джанти, нов дизайн на капака на резервната гума при версията с пет врати, дръжки на вратите в цвета на купето, както и корпуси на външните огледала с интегрирани LED мигачи. Екстериорът включва също модифицирана предна броня с интегрирани LED дневните светлини, фарове за мъгла, тъмно матирани стъкла, гарантиращи неприкосновеност и стандартни ксенонови фарове.
Вътре са налице алуминиевите педали, Bluetooth технология и електрически регулируема шофьорска седалка. Новост на борда са асистент за дълги светлини, датчици за тъмнина и дъж, както и темпомат. Диференциалът на задният мост може да се заключва до 100 процента, камерата за задно виждане предава изображенията върху 6,1-инчов сензорен екран, разположен на централната конзола. Многофункционалният волан подобно на скоростния лост и лоста на ръчната спирачка са облицовани в кожа, отопляемите предни и задни седалки са частично покрити в тъмнокафява кожа.
"Top" се нарича новото върхово на Pajero – тук хром краси външните огледала и дръжките на вратите и релсите на покрива, електрическият стъклен люк е сериен. Интериорът е с пълни кожени тапицерии. Венецът на волана е оформен в комбинация дърво-кожа. Нова е също така висококачествената аудио-навигационна система.
Единственият двигател за Mitsubishi Pajero си остава трилитровия четирицилиндров турбодизел с 200 к.с. и 442 Нм въртящ момент, който може да бъде куплиран с петстепенна механична трансмисия или с петстепенна автоматика.