Най-продаваният модел на Стария континет през 2019 е фамилията Mirage/Space Star
Хечбекът Mitsubishi Mirage е един от най-евтините автомобили на американския пазар. С 13,995 долара той е на второ място само след Chevrolet Spark с пет врати от 13 400 долара. Актуалният модел се продава в САЩ от 2013 г. и вече е преминал през две актуализации. А от началото на 2021 г. продажбите на Mirage (и седана Mirage G4) ще започнат в Щатите след поредния рестайлинг. Видяхме резултатите от модернизацията миналата есен, използвайки примера на автомобила за тайландския пазар. Американският Mirage се е с променен външен вид, получава нова мултимедийна система с по-голям дисплей и пакет за безопасност с автоматични спирачни системи, предупреждение за напускане на лентата на движение и автоматично превключване на дълги светлини към къси светлини.
Промените засегнаха оптиката, радиаторната решетка, броните и дизайна на летите джанти. Но трицилиндровият бензинов двигател остава същият. Той развива 78 к.с. (100 Нм) и работи в тандем с ръчна трансмисия или вариатор.
От 2017 г. продажбите на Mitsubishi в Европа се увеличиха от 112 994 на 144 670 автомобила през 2019 г. Най-продаваният модел на Стария континет през изминалата година е фамилията Mirage / Space Star - 39 530 броя. Второто място е за кросоувъра Outlander PHEV - 34 729 единици.
Mitsubishi също обяви своя бизнес план за следващите три години. Най-важното е, че японците правят пауза на дейностите на европейския пазар. Тоест продажбите не се ограничават, но не се планира производство на нови модели и следващи поколения от актуалните автомобили. Както бе споменато по-рано, всички сили ще бъдат хвърлени на пазарите в Югоизточна Азия, където Mitsubishi е силен. Целта е да се увеличи делът му в региона на АСЕАН с над 11%, включително чрез пускането на три нови модела (SUV, пикап и миниван). До 2022 г. трябва да се появят и нови хибриди и електрически автомобили, а разходите на компанията да бъдат намалени с 20% поради оптимизирането на производството и използването на технологии на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi.