Алиансът направи марката с трите диаманта в страните от АСЕАН
Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) увеличи производството на своя кросван Xpander от 500 единици на месец на 700 броя месечно през декември, за да намали времето за чакане на клиентите. Според Paultan.org към днешна дата към клиентите са изпратени около 500 автомобила, въпреки че са получени над 4000 поръчки. Приемането на поръчките стартира на 22 октомври и шест дни по-късно първите сглобени автомобили слязоха от поточната линия в завода на Hicom Automotive в Пекан.
Алиансът направи Mitsubishi "лидер" в страните от АСЕАН, а Xpander (4475 x 1750 x 1730 мм, междуосие 2775 мм) укрепи позициите на марката. От дебюта си през лятото на 2017 г. са продадени над 270 000 автомобила. Малайзия стана третата страна след Индонезия и Виетнам, където се извършва CKD-сглобяване на модела.
Малайзийският Xpander в базовото си изпълнение предлага седем места в три реда. Зад тях остава скромен багажник, чийто обем не се рекламира (около 200 литра). Джантите са само 16-инчови.
Цената на автотомобила не може да се нарече ниска - 91 359 рингита (17 000 евро). Освен това бензиновият атмосферен двигател 1,5 (105 к.с., 141 Нм) с четиристепена автоматична трансимия няма алтернатива. Задвижването е само предна . Шасито е непретенциозно: предна акачване McPherson и полунезависима греда. Задни барабанни спирачки. Въпреки това Xpander и неговата версия Cross станаха безусловни бестселъри в Югоизточна Азия. През 2019 г. заводът на Mitsubishi в Индонезия увеличи производството на Expanders от 120 000 на 160 000 броя годишно
Интериорът е изпълненс плат и / или изкуствена кожа. Климатикът е оборудван с таванни въздуховоди за пътниците отзад. Медиацентърът с деветинчов сензорен екран поддържа Apple CarPlay и Android Auto.
Нивото на безопасност е приемливо, тъй като стандартното оборудване на вана включва две въздушни възглавници, ABS, ESP и Isofix опори. Интересното е, че клонингът на Nissan Livina, пуснат през 2019 г. само на индонезийския пазар, не е много търсен, въпреки че струва по-малко от оригинала: 208,3 млн. рупии (12 100 евро) срещу 217,8 млн. (12 600 евро) ... Това отчасти се дължи на затварянето на заводи на Nissan и напускането на Datsun от индонезийския пазар. Не за подценяване на покупателната способност и нарастващата безработица на фона на пандемични ограничения.