Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi L200: Устремен към върха

11.10.2019 09:57

Първа среща с новото издание на един от водещите играчи сред коравите пикапи

Пикапите са сред най-често срещаните автомобилни категории на множество пазари както в Азия, така и в Северна и Латинска Америка, докато в Европа са сравнително рядко срещано явление, на което се пада едва около един процент от всички продажби. Някои отделни държави със силно застъпен селскостопански сектор, като например Гърция, донякъде са изключение от правилото за „единия процент“, но като цяло ситуацията е такава, че на Стария континент пикапите се купуват предимно от хора и организации, които имат ясно определена нужда именно от такъв тип возило, както и от определен кръг ентусиасти на тема различни видове спорт и забавления, предполагащи превоз или теглене на обемиста и тежка екипировка. Оттам насетне властват неизброимите вариации на тема SUV и кросоувър.

Безспорен пазарен лидер при пикапите в Европа е Ford Ranger – което не е изненада предвид изключително разнообразната гама от модификации, доказалата през годините качествата си техника и, не на последно място, дизайнът с „мачовски“ заемки от пикапите от легендарната F-серия, която от десетилетия насам не престава да бъде номер едно по продажби в своя клас в Щатите. След Ranger се класират Toyota Hilux, Mitsubishi L200 и Nissan Navara – като в най-новото си поколение последният от изброените модели се насочи повече към нишата на лайсфстайл пикапите, докато останалите двама не изневеряват на класическия си характер.

Ново лице и големи амбиции

При разработването на новото поколение на L200 екипът на Mitsubishi е положил сериозни усилия, за да съхрани всички познати до момента качества на модела, допълвайки ги обаче с дизайн, който изглежда по-въздействащ отвсякога. Предната част на автомобила е оформен по начин, който кара машината да изглежда значително по-масивна и по-внушителна отпреди, като същевременно дизайнът (наречен от марката Rock Solid) е безпогрешно разпознаваем като Mitsubishi. Всъщност използваният стилистичен език показва доста заемки от Eclipse Cross и обновения Outlander и умело комбинира мъжкарско излъчване с усещане за устрем и динамика. От японската компания не крият, че са амбицирани пикапът им да влезе в Топ 3 по продажби в своя сегмент, а екстровертната му външност несъмнено е едно от най-силните му оръжия по пътя към изпълнението на тази цел.

Отвътре откриваме типичната за този тип атмосфера, отличаваща се повече от прагматизъм и функционалност, отколкото с някакъв вид екстравагантност. Напълно в крак с времето, инфо-развлекателната система е получила значително разширени в сравнение с предшественика възможности, най-вече по отношение на възможностите за свързване със смартфон. Обзорът във всички посоки заслужава да бъде определен като прекрасен, което наред с относително малкия като за 5,30-метров  пикап радиус на обратен завой от 11,8 метра значително облекчава маневрирането. Доста сериозен прогрес се наблюдава и при системите за подпомагане на водача – новият L200 разполага с асистент за мъртвата зона, асистент за предупреждение за приближаване на обекти при шофиране на заден ход, асистент за намаляване на риска от удар отпред с функция за разпознаване на пешеходци и т.н.

Повече за впечатленията ни от новото издание на Mitsubishi L200 можете да откриете на страниците на октомврийския брой на списание auto motor und sport България.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Mitsubishi

Коментари
comments powered by Disqus