Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Мийк: Суперите са много по-забавни

15.01.2009 12:29

Пилотът на Peugeot Великобритания Крис Мийк ще стартира сезон 2009 в IRC с рали „Монте Карло“ следващата сряда. Ето какво разказва роденият в Северна Ирландия състезател за автомобилите версии S2000 и WRC.

„От физическа гледна точка е много по-трудно да караш Super 2000, защото не са толкова технологични. Когато се чувстваш комфортно във WRC автомобил, всичко е много просто, не са нужни толкова усилия“, коментира Мийк пред Motorsport News.

„При Super 2000 ти се налага да мислиш и да работиш с колата, за да получиш добри резултати. При WRC единственото, върху което трябва да се фокусираш, е скоростта. Харесвам, когато изискванията на колата към теб са по-високи. Ето защо се забавлявах, когато карах стария Ford Escort Mk2. Трябва да контролираш тракшъна, сам да се справяш с почти всичко, това ми дава голямо удоволствие. Не обичам автомобилите, които неглижират работата на пилота. Единственото, което харесвам във WRC машините, е бясната скорост, направо ти се завива свят. Но при S2000 забавлението има и физически характер.“

Според Мийк управлението на WRC би било много по-лесно за всеки аматьор в сравнение с контрола върху S2000. „WRC автомобилите, с наличния въртящ момент, се управляват много лесно с газ и спирачка. Нужно е само да подадеш по-здраво газ или да чукнеш спирачките, за да промениш посоката на движение. При суперите, въпреки че окачването е много сходно, просто няма начин това да се случи. Ето защо съм убеден, че всеки аматьор би се справил с WRC."

"Дайте на кой да е шофьор от улицата WRC и един ден за тренировки и по всяка вероятност той ще може да реализира 70% от потенциала на колата. Естествено, пълният ресурс могат да използват само най-добрите момчета. Но при S2000 е почти невъзможно да се стигне до тези 70%, защото обикновения шофьор ще има чувството, че автомобилът не е наред.“

Крис Мийк ще участва с програма от девет старта в IRC сериите с подготвен от белгийския препаратор Kronos Peugeot 207 S2000.

Коментари
comments powered by Disqus